لاهوتی مطرح کرد

ضرورت جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور

نماینده مردم لنگرود گفت: وزارت خارجه باید به جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور توجه ویژه‌‌ای داشته باشد.

ضرورت جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در واکنش به سخنان محمد جواد ظریف در صحن علنی مجلس گفت: بعنوان یک ایرانی از زحمات شما که واقعا ستودنی بود، تشکر می‌کنم.

وی افزود: می‌خواهم چند نکته را به محضر وزیرامورخارجه برسانم: اولین نکته درباره جذب سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور است همه می‌دانند که ایرانی‌های خارج از کشور ظرفیت عظیم و بزرگی هستند و ما در این زمینه از شما تقاضا داریم که در جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور توجه ویژه‌‌ای داشته باشید.

نماینده مردم لنگرود با اشاره به صنعت گردشگری کشور گفت: امروز صنعت گردشگری رتبه سوم اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده است و ایران نیز جز ده کشور برتر دنیا در این صنعت است. همکاری شما بعنوان وزیرخارجه در حدف روادیدها می‌تواند گام خوبی در جهت تقویت صنعت محسوب شود و آقای سلطانی فر در این خصوص قبل‌تر اظهار داشت که ما می‌توانیم چیزی حدود 40 کشور را حذف روادید کنیم و آقای ظریف شما می‌توانید در این راستا نقش ویژه‌ای را داشته باشید.

وی در پایان درخصوص دستبرد آمریکا نسبت به اموال ایران گفت: متأسفانه پس از آن اتفاق بجای آنکه به دنبال راه حل باشیم تنها به این مورد بسنده کردیم که کدام دولت مقصر است که کار بسیار اشتباهی بود. از وزیرخارجه تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار