اهواز؛

تکذیبیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در خصوص یک خبر

اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در خصوص یک خبر برای رسانه ها تکذیبیه صادر کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، متن تکذیبیه که براری رسانه های خوزستان ارسال شده است به شرح ذیل است.

با سلام

احتراماً با عنایت به انتشار مطلبی با عنوان « مجوز بیمارستان 2000 تختخوابی اهواز در مرز باطل شدن است » خواهشمند است وفق قانون مطبوعات و جهت تنویر افکار عمومی تکذیبیه زیر در اسرع وقت منتشر گردد تا از انتشار چنین خبر کذبی جلوگیری بعمل آید.

در مطلب فوق الذکر عنوان شده بود: «در صورت عدم همکاری فوری سازمان ها و ادارت کل استان به ویژه استانداری خوزستان، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان با دانشگاه و عدم همراهی و حمایت تمام مسئولان ارشد استان، امکان لغو مجوز بیمارستان 2000 تختخوابی و واگذاری امتیاز آن به استانی دیگر وجود دارد.»

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ضمن تکذیب مطلب فوق به اطلاع میرساند با توجه به رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، هدف تأسیس آن و وظایف محوله که در سه حوزه عمران روستایی، بازسازی و مقاوم سازی مسکن رو ستایی و احداث مسکن شهری برای اقشار کم درآمد و محرومین می باشد، یادآور می شود مطلب درج شده هیچگونه ارتباطی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ندارد.

همچنین هیچگونه دستورالعملی و نامه ای مبنی بر مشارکت و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان جهت بیمارستان 2000 تحتخوابی اهواز از سوی نهادها و مسئولین ذیربط به این بنیاد ابلاغ نشده است .

انتظار می رود رسانه های محترم هنگام دریافت اخبار این چنینی و پیش از انتشار که موجب لطمه زدن به عملکرد مثبت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان و پرسنل خدوم آن می گردد با مبادی ذیربط هماهنگی لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.