اهواز؛

توسعه و تکمیل زیر ساخت های ورزشی در اولویت است

سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: توسعه و تکمیل زیر ساخت های ورزشی برای ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش در اولویت پروژه های این شهرستان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: ترغیب جوانان به سمت ورزش به منظور پر کردن اوقات فراغت لازم و ضروریست و این امر با توسعه و تکمیل زیرساخت های مناسب در این حوزه محقق می شود.

وی ادامه داد: پروژه احداث استخر سرپوشیده هندیجان از پروژه های شاخص این شهرستان،با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نفت در حال انجام است.

وی افزود: این شهرستان فاقد استخر است و پیگیری زیادی از سوی مردم برای تکمیل استخر نیمه تمام این شهرستان صورت پذیرفته زیرا شنا در رودخانه و نبود آشنایی با فن شنا موجب غرق شدن نوجوانان در رودخانه می شود.

سرپرست فرماندار هندیجان ادامه داد: این پروژه تاکنون با شش میلیارد ریال ، 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تکمیل بتن ریزی حوض استخر پیشرفت آن سریعتر خواهد شد.

وی گفت: برای محوطه سازی و احداث ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی پیش بینی شده که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.