ارومیه؛

راه‌اندازی مجتمع صنفی فلزکاران ارومیه

رئیس اداره توسعه زیرساخت‌های تجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: مجتمع صنفی فلزکاران فاز دو ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رضا محمدزاده با اشاره به راه‌اندازی مجتمع صنفی فلزکاران ارومیه اظهار داشت: مراحل اولیه مجتمع کارگاه‌های فلزکاران فاز دو ارومیه با اخذ موافقت اصولی از کمیسیون نظارت مرکز استان در اردیبهشت انجام شد.

وی با اشاره به مشخصات مجتمع صنفی فلزکاران فاز 2 ارومیه بیان کرد: در این زمینه خرید زمین از بخش خصوصی در سال 90 به مساحت 16 هزار و 758 متر مربع صورت گرفته و در آن تعداد117 مغازه قابل انتقال هر کدام به مساحت تقریبی 65 متر مربع وجود دارد.

محمدزاده گفت: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه تاکنون هشت میلیارد ریال و میزان اشتغال پیش‌بینی شده نیز 180 نفر است.

به گفته وی، رسته‌های موجود در این اتحادیه برای درخواست احداث مجتمع یا شهرک صنفی، درب و پنجره‌سازان، ریخته‌گران، حلبی‌سازان و جوشکاران است.

رئیس اداره توسعه زیرساخت‌های تجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد شهرک و مجتمع‌های صنفی بهره برداری شده در شهرستان ارومیه تاکنون اظهار داشت: در این رابطه تاکنون شش شهرک با تعداد غرفه‌های انتقال یافته به میزان یک هزار و 1 مورد به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: میزان اشتغال‌زایی مستقیم آنها نیز دو هزار و 967، میزان سرمایه‌گذاری 197 میلیارد و میزان کل زمین خریداری شده نیز 359 هزار و 300 متر مربع بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.