دنیا مالی در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر؛

لزوم ایجاد آمادگی برای مقابله با آلودگی هوا در فصل زمستان

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت : پیشنهاد می شود با دعوت از دستگاه های مختلف قوانین مرتبط با آلودگی هوا بررسی شود تا برای رفع آلودگی هوا در فصل زمستان آماده شویم.

لزوم ایجاد آمادگی برای مقابله با آلودگی هوا در فصل زمستانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: این روزها یکی از نگرانی ها در شهر تهران و کشور مسئله کمبود آب است و به همین لحاظ بحث صرفه جویی و اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم است .

وی افزود :پیشنهاد می کنم برای اطلاع رسانی به مردم در خصوص صرفه جویی آب از مدیر شبکه 5سیما به صحن شورای شهر دعوت شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به لزوم کنترل و کاهش آلودگی هوا بیان داشت: در دولت مصوبات خوبی برای کنترل آلودگی هوا وجود دارد که اگر به درستی اجرا شود قسمت قابل توجهی از آلودگی هوا رفع می شود.

دنیامالی گفت: پیشنهاد می شود کمیسیون بهداشت ،سلامت و خدمات شهری گزارشی در صحن ارائه دهد و از دستگاه های ذی ربط با این امر به صحن شورا دعوت شود تا اگر امکان دارد قوانین رفع آلودگی هوا تشدید شود تا برای فصل پاییز و زمستان که آلودگی هوا بیشتر می شود آمادگی پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
تو رو خدا تا وارونگی هوا شروع نشده فیلترهای دوده گیر رو روی خودروها اجباری کنید
آخرین اخبار