حقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عزم قوی برای جلوگیری از قطع درختان،در شهرداری تهران وجود ندارد

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: بارها گفته ام که یک اراده و عزم قوی برای اینکه درختی در پایتخت قطع نشود، در شهرداری تهران وجود ندارد.

عزم قوی برای جلوگیری از قطع درختان،در شهرداری تهران وجود نداردمحمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت قطع درختان در شهر تهران، اظهار داشت: شورا نظارات های خود را به صورت مقطعی، موردی و نقطه ای انجام می دهد، اما همچنان درختان در شهر تهران قطع می شوند.

وی در خصوص وضعیت فضای سبز شهر تهران، افزود: بنده باور دارم که درخت در شهر تهران قطع می شود و نمی توانیم منکر این موضوع شویم.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بارها گفته ام که یک اراده و عزم قوی برای اینکه درخت در شهر تهران قطع نشود، در شهرداری تهران وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ تير ۱۳۹۵
باید سوال بشه ،شهرداری تهران عزم جدی در چه چیزی دارد،سال هاست که جناب شهردار از این می گن که باید سیستم مدیریت یک پارچه داشته باشیم ولی کو?،
به شخصه وارد شهرداری ناحیه محله شدم،و درباره کمبود صندلی ایستگاه مترو اعتراض کردم که گفتن مربوط به ما نیست،و باید به فلان سازمان مراجعه کنید!!!
آخرین اخبار