قناعتی در صحن علنی شورای شهر فاش کرد

4 سال گذشت، نتواستیم یک طبقه از علاءالدین را تخریب کنیم!

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران گفت: نمی دانم قانون چگونه اجرا می شود که هر روز تخلفات بیشتر می شود و هنوز نتوانسته ایم یک طبقه از ساختمان علاءالدین را تخریب کنیم.

چرا قانون در مورد علاء الدین اجرا نمی شود؟به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر و خطاب به وزیر دادگستری اظهار داشت: نمی دانم قانون چگونه با پرونده ها تخلف برخورد می کند که هر روز تعداد آنها بیشتر می شود و این یعنی قانون و یا قانون گذار مشکل دارد.

وی افزود: به عنوان مثال تصمیمات ماده  100جدی اجرا نمی شود و به گونه ای با پرونده های تخلف برخورد می شود که تعداد آنها بیشتر شده به عنوان مثال 4 سال است که هنوز نتوانسته ایم یک طبقه از ساختمان علاءالدین را تخریب کنیم،هرچند این تصمیم در دیوان عدالت اداری گرفته شد اما در حال حاضر رئیس دیوان عدالت به سمت دادستانی کل منصوب شده اما هنوز حکم تخریب اجرا نشده است.

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران بیان داشت: این گونه موارد باعث شده که تخلفات بیشتری انجام شود و نمی دانم که مقامات قضایی چه کار می کنند .

قناعتی گفت: باید با این گونه تخلفات برخورد شود تا عبرتی برای دیگران باشد.

وی افزود: در شهر ری شهرداری چند منزل مسکونی را تملک کرده تا مسیر تردد مردم باز شود، حال دادگستری منطقه راه مردم را بسته است و برای پارک ماشین از مردم پول می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار