مادری که وصیت فرزند شهیدش را بر روی قالی می بافد+تصاویر

مادر شهید عزت‌الله کرمعلی، وصیت‌نامه فرزند شهیدش را بر تار و پود قالیچه می‌بافد تا به مقام معظم رهبری اهدا کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مادران شهدا همواره به‌عنوان اسوه‌های صبر و تحمل در جامعه شناخته می‌شوند و عشق و محبت مادرانه آن‌ها نسبت به فرزندانشان همیشه در زندگی جاری بوده است.

مادر بی سوادی که وصیت فرزند شهیدش را بر روی قالی می بافد

در این میان مادر شهید کرمعلی، مادر ۷۵ ساله‌ای که خواندن و نوشتن آموخت تا به وصیت‌نامه فرزند شهیدش عمل کرده و آن را روی قالیچه ببافد.

مادر شهید کرمعلی: این قالیچه در ابعاد یک متر در ۲ متر بافته‌شده است و امیدوارم بعد از بافتن بتوانم این قالیچه را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کنم.

مادر بی سوادی که وصیت فرزند شهیدش را بر روی قالی می بافد

متن وصیت نامه شهید عزت‌الله کرمعلی:


با سلام به حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با درود به روان پاک شهدای اسلام قبل از هر چیزی اگر توفیق شهادت پیدا کردم از تمام دوستان و آشنایان و برادران و خواهرانم عذر می‌خواهم که نتوانستم از همگی شما خداحافظی کنم، امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید و از دعای خیر در حق این بنده شرمنده کوتاهی نکنید که امید من به همین دعاهای شما است.

اکنون‌که در جبهه نبرد حق علیه باطل به سر می‌برم، اگر لیاقت آن را پیدا کردم درراه دین جان ناقابل خود را نثار کنم؛ از پدرو مادر و دیگر دوستان و آشنایانم می‌خواهم که بعد از شنیدن خبر شهادتم هرگز برای من اشک نریزند و لباس سیاه به تن نکنند و متأثر نشوند بلکه خوشحال باشند چراکه ما به مطلوب خود رسیدیم.

اما همیشه و در هر کاری که انجام می‌دهید اسلام را ملاک قرار دهید و رضای خدای تبارک‌وتعالی را در نظر بگیرید و درهرحال گوش‌به‌فرمان امام باشید و سخنانش را که به‌جز قرآن و احادیث چیز دیگری نیست در متن زندگی‌تان قرار دهید و به آن عمل کنید.

مادر بی سوادی که وصیت فرزند شهیدش را بر روی قالی می بافد


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
درود بر شهیدان این سرزمین
آخرین اخبار