آخر هفته با دریچه – بسته شماره 24؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی دریچه را دانلود کنید. "برنامه‌هایی" که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



بسته ویژه دریچه برای وبگردها؛

نرم افزارهایی کاربردی برای کاربران اینترنت + دانلود

اگر کاربر اینترنت هستید حتما این بسته نرم افزاری را دانلود کنید، چرا که دریچه فناوری اطلاعات در بسته ای بهترین نرم افزارهای اینترنتی را از افزایش سرعت دانلود گرفته تا افزایش سرعت اینترنت و دانلود بهترین مرورگرها برای شما کاربران آماده کرده است.
شما می توانید از این بسته خبری بهترین نرم افزارهای دانلود، افزایش سرعت اینترنت، معروف ترین مرورگرهای اینترنت، نرم افزار مدیریت ایمیل، و نرم افزارهای مدیریت فای فای را دانلود کنید.

 

 

 


به مناسب هفته ی دفاع مقدس؛

روایت عشق، نرم افزار جامع شهدا و دفاع مقدس برای رایانه + دانلود

نرم افزار روایت عشق یک برنامه کامل و جامع با مضمون دفاع مقدس و شهدا است، این نرم افزار توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی برنامه نویسی و ساخته شده است. برنامه شامل دو بخش کلی می شود، بخش اول قسمت چند رسانه است و قسمت دوم بخش محتوایی یا همان متنی است. نرم افزار روایت عشق نرم افزاری جامع برای شناختن هر چه بهتر شهدا و راه آن ها هست که وصیت نامه ها و زندگی نامه های سرداران بزرگ جنگ مانند: شهیدان بابایی، چمران و آوینی را در خود جای داده است.
 

 

 


برای رایانه؛

با نصب اين نرم افزار در مصرف جوهر پرينتر صرفه جويي كنيد + دانلود

معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.

 

 


اندرويد، ويندوز فون و آي او اس؛

آناتومی بدن انسان را به صورت سه بعدی مشاهده کنید+دانلود

با نصب اين نرم افزار بر روي گوشي و يا تبلت خود مي توانيد آناتومي بدن انسان را به صورت سه بعدي مشاهده كنيد. اين نرم افزار بخصوص براي دانش آموزان و دانشجوياني كه درس آناتومي دارند مي تواند بسيار كمك كننده باشد.

 

 


هدیه دریچه به اولین ماه پاییزی ها؛

والپیپر و تقویم مهر ماه ۱۳۹۲ + دانلود

این ماه نیز به مانند ماه های گذشته تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری برای شما کاربران محترم تعدادی والپیپر بسیار شیک برای مهر ماه آماده کرده تا کاربران تصاویر تکراری و خسته کننده محیط دسکتاپ خود را عوض کننده و رنگ و لعاب تازه ای به محیط دسکتاپ خود بدهند.

...:::  متولدین مهر ماه تولدتان مبارک :::...
 
 

 


برای گوشی های جاوا؛

با استفاده از بلوتوث پیامک رایگان بفرستید + دانلود

به وسیله ی این نرم افزار که کاملا به صورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید. مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.

 

 

 


بسته ی نرم افزاری به مناسب روز بزرگداشت مولوی + دانلود

جلال الدین محمد بلخی معروف به مولونا و مولوی از شاعران بنام و بزرگ ایرانی است که از آثار وی می توان به مواردی چون: مثنوی معنوی، دیوان شمس یا دیوان کبیر، فیه ما فیه، مجالس سبعه و مکاتیب اشاره نمود. هشتم مهر ماه هر سال روز بزرگداشت این شاعر بزرگوار است که قصد داریم تعدادی نرم افزار مرتبط با این روز را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کنیم.
 

 

 


Deep Freeze

رایانه خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید + دانلود

Deep Freeze یکی از محصولات شركت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart كردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

 

 

 


آموزش نرم افزار Deep Freeze؛

چگونه كامپیوتر خود را در مقابل ويروس ها فريز كنيد + کتاب الکترونیک

Deep Freeze نرم افزاری است که اگر ویندوزتان پاک شد، سیستمتان ویروسی شد، اشکالات نرم افزاری به وجود آمد و یا هکرها به سیستم شما حمله کردند کافی است سیستمتان را ریستارت کنید تا سیستم شما به حالت قبلی برگردد. در اینجا قصد آموزش این نرم افزار کاربردی را داریم.

Deep Freeze یکی از محصولات شركت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart كردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

 

 


مجموعه ای از سخنان بزرگان؛

بيش از 5 هزار ضرب المثل و حديث برای رایانه + دانلود

ابزار ضرب المثل و حدیث یک برنامه ارزشمند و اسلامی است، که توسط دانشجویان دانشگاه امام علی (ع) یزد ساخته شده و برنامه شامل بیش از 5 هزار ضرب المثل و حدیث جامع و کاربردی است، در این نرم افزار از سخنان امامان، پیامبران و افراد مشهور استفاده شده و علاوه بر ضرب المثل های ایرانی، مثل های کشورهایی چون: چین، لهستان و یونان گنجانیده شده و برای خود طرفداران فراوانی دارد. از ویژگی این نرم افزار می توان به وجود مبدل تاریخ اشاره نمود.
 

 

 


HD Wallpaper

طبیعت در مانیتور رایانه شما + دانلود

این بار نیز به مانند گذشته دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران 10 تصویر با کیفیت (HD) در موضوع طبیعت را برای شما کاربران قرار داده است. این تصاویر را می توانید در پس زمینه دسکتاپ رایانه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 


تصوير نجومي روز در گوشي شما + دانلود

این برنامه هر روز یک تصویر در مورد فضا به همراه توضیحات فارسی به شما ارائه می دهد.

 

 


فرزندتان را در هنگام کار با کامپیوتر کنترل کنید + دانلود نرم افزار

همانطور که کودکان در دنیای واقعی نیاز به کنترل و مراقبت دارند، در فضای مجازی نیز باید مراقب آنها بود. مخصوصا در این روزها که کودکان ساعات زیادی را پای کامپیوتر و یا اینترنت می گذرانند. پس با نصب این نرم افزار می توانید کنترل کودکانتان را در دست بگیرید.
 نرم افزار Salfeld Child Control راهکار های مناسبی برای کنترل والدین بر روش استفاده کودکان از کامپیوتر ارائه می دهد. توسط این نرم افزار می توانید محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد کنید تا با خیال راحت اجازه استفاده کودکان از کامپیوتر را بدهید.

 

 


برای تمامی سیستم عامل‌ها؛

مجموعه‌ای زیبا از تصویر زمینه‌های فصل پاییز + دانلود تصاویر و نرم افزارها

با آغاز فصل پاییز تصمیم داریم، یک بسته شامل تصویر زمینه و تم های زیبا در این رابطه برای شما کاربران دریچه آماده کنیم، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. این تصویر زمینه Falling Autumn Leaves LWP PRO می تواند تمامی رویدادهای طبیعی فصل پاییز را برای شما در تلفن همراهتان تداعی کند، رویدادهایی مانند ریزش برگ های زرد درختان و ...  . این تصویر زمینه زنده از تمامی تبلت های موجود پشتیبانی می کند، البته والپیپر موجود بهینه سازی شده است و در عین زنده بودن، مصرف باتری آن بسیار کم است. از ویژگی های آن می توان به وجود 10 تصویر زیبا اشاره نمود.
 

 

 


نسخه به روز شده؛

پخش کننده ی قدرتمند VLC media player برای رایانه + دانلود

پخش کننده ی صوتی و تصویری VLC را می توان بهترین مولتی مدیا در دنیای پخش کننده های فایل های صوتی و تصویری دانست. یکی از دلایل سبقت گیری این پخش کننده از km player ارائه آپدیت مکرر نرم افزار توسط VideoLAN سازنده ی این نرم افزار است. البته از دلایل دیگر می توان به ارائه پوسته های زیبا سازی پلیر اشاره نمود.
 

 

 


اندروید

مشکلات وای فای را رفع کنید + دانلود نرم افزار

Wifi Fixer برنامه ای است برای سیستم عامل اندروید که این برنامه قادر است برخی مشکلات موجود در زمینه اتصال وای فای را بر طرف کند. اگر تلفن همراه یا تبلت شما به وای فای متصل است اما نمی توانید از اینترنت استفاده کنید این اپلیکیشن برای شما مفید خواهد بود. اگر تلفن همراه اندرویدی شما نیز در اتصال به وای فای مشکل دارد می توانید از نرم افزار Wifi Fixer برای حل مشکل خود استفاده کنید.

 

 

 


با قابلیت پشتیبانی از 44 زبان برنامه نویسی؛

قوی‌ترین نرم‌افزار ویرایشگر متن برای رایانه + دانلود

حتما با برنامه ی Notepad که یکی از نرم افزارهای پیش فرض ویندوز است آشنایی دارید، از برنامه موجود در ویندوز فقط می توان برای ویرایش فایل های متنی ساده استفاده کرد، ولی با نصب نرم افزار Notepad++ 6.5 Final یک برنامه حرفه ای برای ویرایش و نوشتن ایجاد کرده اید. شما می توانید به 44 زبان مختلف برنامه نویسی در برنامه تایپ کنید و بدون هیچ مشکلی با فرمت دلخواه ذخیره کنید. برنامه امکانات فراوانی را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد و از زبان های مانند: C++، Java ،PHP و ... پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به امکان تکمیل خودکار کلمات کلیدی اشاره نمود.
 

 


تبدیل فایل های تصویری به فایل های صوتی + دانلود

دیگر برای تبدیل فرمت فایل های تصویری نیازی به استفاده از رایانه برای این کار نیست، با نصب نرم افزار Convert Videos To Music می توانید به راحتی فایل های ویدئویی موجود در تلفن همراه هوشمند خود را به فرمت های صوتی مانند mp3 تبدیل کنید. درضمن شما می توانید فایل های تبدیل شده را در مکان های دلخواه خود آپلود کنید یا این که در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید این نرم افزار مولتی مدیا را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
 
  

 

 


نرم افزار آفیس این بار برای اندروید + دانلود

شاید یکی از نرم افزارهای اساسی برای کاربران رایانه، برنامه ی آفیس است که می تواند با امکانات خود خواسته های شما را پوشش دهد. ولی این بار قصد معرفی برنامه آفیس برای سیستم عامل اندروید را داریم. با استفاده از نرم افزار می توانید برای خود یک دفتر هوشمند ایجاد نمایید، فایل ها متنی ایجاد کنید و فایل های موجود را ویرایش کنید! 
 

 

 


نسخه جديد نرم افزار؛

با سوت زدن گوشي خود را پيدا كنيد + دانلود

شاید برای شما اتفاق افتاده است که گوشی خود را در قسمتی از خانه گذاشته اید و نمیدانید کجاست! اولین راه تماس با گوشی است، ولی با استفاده از این برنامه، با سوت زدن، گوشی شما به صدا در می آید و براحتی می توانید گوشی خود را پیدا کنید.

 

 


IOS

با دانلود این نرم افزار بدانید موقع خواب چه می گویید!

آیا شما در هنگام خواب حرف می زنید؟ دوست دارید بدانید موقع خواب چه می گویید؟! رویاهای شیرینی که موقع خواب می بینید را م خواهید بعدا بشنوید؟! با Sleep Talk Recorder می توانید متوجه شوید!

نرم افزار Sleep Talk Recorder صدای شما را موقعی که خواب هستید ضبط می کند و بعدا قادر خواهید بود آنها را بشنوید.

     

 

 


برای ویندوز 8؛

تبدیل استارت ویندوز 8 به ویندوز 7 یا xp

اغلب کاربرانی که از ویندوز 8 استفاده می کنند وابسته به استارت ویندوز قبلی خود هستند که ویندوز 7 یاxp می باشد. دریچه برنامه ای را برای کاربران فراهم کرده است که استارت ویندوز 8 را به استار ویندوزxp و 7 و ویستا و به ویندوز کلاسیک تبدیل می کند.
 
yjc

 

 


برای اندروید؛

فیلم های موجود در اینترنت را بدون هیچ مشکلی دانلود کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار FVD Downloader به شما کمک می کند تا فیلم های آنلاین را بدون هیچ مشکلی از اینترنت دانلود کنید و به صورت آفلاین تماشا کنید، این روش سبب می شود که حجم مصرفی اینترنت تلفن همراه شما بسیار کاهش یابد. پس از نصب نرم افزار فقط کافی است مرورگر دلخواهتان را اجرا کرده و به سایت مورد نظر بروید این نرم افزار به صورت افزونه در مرورگر عمل می کند و می تواند در همان لحظه ویدئوهای مورد نظر شما دانلود کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به افزایش سرعت دانلود اشاره نمود.
 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید



Wise Auto Shutdown

به صورت اتوماتیک رایانه‌تان را خاموش کنید + دانلود

اگر شما کار طولانی را مثل دانلود یا تبدیل فرمت فایل های حجیم را با رایانه انجام می دهید. شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی رایانه تان خاموش شود.

 

 





 



هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

 

گردآوری: سالار واعظی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
منوچ
۲۳:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
با سلام، اگه ممکنه از نرم‌افزار های خارجی اندرویدی هم در سایتتان استفاده کنید،البته با راهنمای آن.
با تشکر و خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
abouzar
۱۹:۴۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سایتتون بسیار عالیه از همتون بابت زحماتتون تشکر میکنم وفقکم الله
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۱۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
خیلی خیلی ی ی ی ی ممنون .
Iran (Islamic Republic of)
shayan
۰۰:۲۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
سلام دوستان چند وقته نمى تونم چيزى دانلود كنم؛مى شه كمكم كنين
Iran (Islamic Republic of)
shayan
۰۰:۰۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
سلام دوستان چند وقته نمى تونم چيزى دانلود كنم؛مى شه كمكم كنين
Iran (Islamic Republic of)
مسعود علي پور
۲۳:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
با سلام-
خوب بود ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۱۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
ممنون وفقکم الله لکل خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
لطفایکبار دیگه فونت های بسم الله الرحمن الرحیم بزارین.
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۶:۲۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
مرسی
دست تون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
باسلام.گوشی من سامسونگ هست و وقتی ساعتش وتنظیم میکنم که صبح از خواب بیدارشم متأسفانه وقتی گوشی رو خاموش میکنم زنگ هشدار عمل نمیکنه.اگه امکانش هست یه برنامه آلارم خوب آندروید که موقع خاموش کردن هم هشدار عمل کنه بهم معرفی کنید
اگه میشه جواب رو به ایمیلم بفرستید.منتظرم.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
babak
۲۳:۳۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
خوب گوشیتو عوض کن عزیزم lg kp500 بخر وقتی هم خاموشه هشدارش بازم میزنه
آخرین اخبار