رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت خدمات هوايي پيام در جلسه كارگروه تخصصي اقتصادي استان البرز برگزار شد از افزايش 38 درصدي سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين منطقه خبر داد.

افزايش 38 درصدي سرمايه گذاري بخش خصوصي در منطقه ويژه اقتصادي پيام به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علي مختاري،  مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام با اشاره به جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي در راستاي سياست هاي اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و حمايت از بخش خصوصي، بيان داشت: با آماده سازي زيرساخت ها و بسترسازي حضور سرمايه گذاران در بخش صنعتي و تجاري طي دوسال گذشته، 33 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري جذب شد و در كل 43 هزار ميليارد ريال در اين منطقه سرمايه گذاري شد.

 مديرعامل شركت خدمات هو ايي پيام همچنين از جذب و استقرار 54 بنگاه اقتصادي در صنايع سبز  و آي تي خبر داد و افزود: تا پيش از دولت تدبير و اميد، در منطقه ويژه اقتصادي پيام 35 بنگاه اقتصادي جذب و استقرار يافته بودند، كه تنها 8 بنگاه آن فعال بود.

 اما در دو سال و نيم گذشته، با جذب 53 سرمايه گذار و بنگاه اقتصادي 88 بنگاه اقتصادي جذب و استقرار يافته اند كه تعداد 45 بنگاه فعال و 43 بنگاه نيز در حال ساخت و تجهيز مي باشند.

مختاري در ادامه با اشاره به مزيت هاي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي پيام گفت: اين منطقه به عنوان نزديك ترين منطقه ويژه اقتصادي كشور به پايتخت (40 كيلومتر) و مراكز عمده مصرف كالا و خدمات و قرارگرفتن در مجاورت راه آهن سراسري مترو تهران و ديگر شاهراه هاي ارتباطي كشور به ويژه مسير تلاقي 13 استان، داراي پتانسيل بالايي در جذب سرمايه گذار است.

وي به رايزني هاي انجام شده براي آغاز همكاري هاي اقتصادي با كشور هاي مختلف اشاره و تصريح كرد: توسعه روابط بين المللي و جذب سرمايه گذار امري زمان بر است،  اما با مزيت هاي پيام مي توان اميدوار بود كه شاهد گسترش تجارت خارجي و جذب سرمايه گذار در اين منطقه باشيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.