قربانی کودک آزاری در آغوش گرم پرستار نجات یافت

کودکی به علت کودک آزاری، بعد از 10 روز اغما به کمک پرسنل یکی از بیمارستان ها ،فردا مرخص می شود اما هیچ متولی ندارد.

تهرانی مسئول اعتباربخشی یکی از بیمارستان های خصوصی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از مراجعه کودکی به علت کودک آزاری به این بیمارستان خبر داد و گفت: 12 خردادماه کودکی با اورژانس 115 به علت کودک آزاری به این بیمارستان منتقل شد که به علت ضربه وارده به سر، کودک مورد جراحی مغز قرار گرفت.

وی ادامه داد: کودک پس از انجام عمل جراحی، به مدت 10 روز در کما بود و تنفس و تغذیه وی از طریق دستگاه صورت می گرفت، اما با مراقبت های پرسنل بیمارستان، دستگاه از کودک جدا شده و از همه لحاظ به وضعیت طبیعی برگشته است.

تهرانی با اشاره به وضعیت نامطلوب جسمی و روحی کودک، قبل از مراجعه به بیمارستان، بیان کرد: کودک از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی و جراحات شده و برخی از نقاط بدن وی، در اثر سوختگی شدید عفونت کرده بود.

مسئول اعتباربخشی این بیمارستان افزود: تمام مشکلات جسمی این کودک رفع شده و از لحاظ روحی نیز به علت رسیدگی کافی پرسنل، کمبودی در وی دیده نمی شود. فقط به علت فقر غذایی در گذشته، ظاهری همچون کودک پنج ساله دارد.

تهرانی هزینه های درمانی این کودک را 30 میلیون تومان خواند و عنوان کرد: این هزینه ها توسط بیمارستان پرداخت شده چراکه کودک متولی ندارد.

وی یادآور شد: بنا به خواست کودک و بررسی های انجام شده توسط مشاور روانی شهرداری، فردا ساعت 14، مراسم تولد کودک در بیمارستان برگزار و سپس مرخص می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خدا همه ما رو به راه راست هدايت كنه