کرمانشاه؛

سفر رئیس جمهور نقطه امیدی برای توسعه کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه طرح ها و پروژه های بزرگی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود که نقطه امیدی برای توسعه استان محسوب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه به احتمال زیاد در هفته اول بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود و در صورت تقارن با برنامه هایی همچون حضور هیات های بلند پایه خارجی نیز حداکثر با یک هفته تأخیر انجام می شود.

این مدیر ارشد اجرایی همچنین عنوان کرد: ستاد اجرایی سفر رئیس جمهور در استان مستقر می شوند و هماهنگی های لازم برای برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه را آغاز خواهند کرد. این هیات همچنین از طرح ها و پروژه هایی پیشنهادی برای افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی نیز بازدید میدانی به عمل خواهد آورد.

دکتر رازنی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان از مدت ها قبل کار شناسایی پروژه های و طرح های قابل ارایه در سفر رئیس دولت تدبیر و امید را آغاز کرده است در ادامه بیان نمود: حاصل این کار تهیه یک مجموعه بسیار قابل توجه از طرح ها و پروژه های بزرگ است که پس از برگزاری نشست مشترک با هیات اجرایی سفر رئیس جمهور نهایی خواهند شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سفر ، توسعه ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار