کرمانشاه؛

هتل‌داران قصرشیرین در انتظار حمایت‌های دولت

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم امید هتل‌داران قصرشیرینی به حمایت‌های دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهاد تجری با اشاره به مشکلاتی که برای هتل‌داران قصرشیرینی به وجود آمده گفت: بعد از دوران جنگ تحمیلی با رویکرد بهره مندی و استفاده از مرز که در گذشته وجود داشت، یکسری سرمایه گذاری در نوار مرزی کشور از جمله قصرشیرین صورت گرفت.

وی ادامه داد: این سرمایه گذاری ها با رویکرد تعاملی ایران و عراق و افق روابط مثبتی که بین این دو کشور دیده می‌شد صورت گرفت، اما به دلایلی که بخشی از آن خارج از اراده دو کشور بود، آن رونقی که تصورش می شد، به وجود نیامد.

نماینده مردم شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز شاهد عدم رونق در مرزهای استان به ویژه شهرستان قصرشیرین هستیم.

تجری ادامه داد: بسیاری از سرمایه گذاران قصرشیرینی با حمایت و تسهیلاتی که دولت در اختیار آنها قرار داد اقدام به ساخت هتل هایی در این شهر مرزی کرده‌اند که اغلب آنها این روزها در تعطیلی کامل به سر می‌برند.

وی افزود: از آنجایی که اخیرا شرایط امنیتی نسبتا مناسبی در آنسوی مرز خسروی به وجود آمده، این انتظار را داریم که دولت نسبت به بازگشایی این مرز همت لازم را به خرج داده و سرمایه گذاران قصرشیرنی را از این وضعیت ورشکستگی نجات دهد.

این نماینده خانه ملت اظهارکرد: در حال حاضر سررسید بدهی‌های بانکی اغلب این هتل‌دارانفرارسیده و هیچکدام توان پرداخت مطالبات بانکی خود را ندارند و تنها با رونق گرفتن مرز و بازگشایی آن می‌توان به این هتل‌داران کمک کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.