تجهيز نامه رسان ها به وسائل جديد/ جهت گيري فعاليت های پست به سمت كالا و خدمات

مدير عامل شركت پست ضمن ارائه گزارش عملكرد سه ماهه پست اظهار كرد: با حضور اپراتورهای خصوصي بايد موضوع رقابت را جدي بگيريم و جهت گيری فعاليت های را به سمت كالا و خدمات حركت دهيم.

تجهيز نامه رسان ها به وسائل جديد/ جهت گيري فعاليت های پست به سمت كالا و خدمات به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهری، مديرعامل شركت پست در ارتباط با برآورده شدن انتظارات مشتريان و تسريع در كار و ساده سازي فرايندها آنان بيان كرد: معيار رضايت مشتريان تسريع در كار و ساده سازي فرايندها است و شركت هايي كه نمي توانند مشتريان را راضي نگهدارند، در درازمدت از بازار حذف خواهند شد.

وي در ادامه افزود: براي شناسايي انتظارات مشتريان بايد معيارهاي خاصي از رضايت شناسايي در نظر گرفته شود كه پاسخگويي صحيح و بموقع به مشتريان يكي از مهمترين اين  انتظارات است.

مدير عامل شركت پست همچنين تاكيد كرد: مديريت عملكرد پست بواسطه جايگاه مهم و حساسي كه در شركت دارد بايد بتواند راهكارها و روش هاي مناسبي را براي آن اتخاد و نظرات مردم را پايش كند تا مشكلات مشخص و پست به عنوان انتخاب اول مردم باشد.

رئيس هيئت مديره همچنين خواستار هوشمندسازي بيشتر امور به ويژه در حوزه مديريت عملكرد و كيفيت و سيستمی شدن فعاليت ها و عدم دخالت سليقه در مباحث شد و گفت: با پياده سازي برنامه BSC (كارت امتيازي متوازن ) در سال جديد كه توسعه نرم افزار آن در دفتر مديريت عملكرد انجام شده گامي مهم در راستاي ارزيابي سيستمي عملكرد بخش هاي گوناگون شبكه پستي برداشته خواهد شد.

مديرعامل در ادامه با اشاره به تجهيز نامه رسان ها به لباس فرم و وسائل جديد اظهار داشت: نظارت اين حوزه بر حسن انجام اين امور بايد به نحوي باشد كه نامه رسانان به عنوان نمايندگان پست و دولت با ظاهری مناسب و شايسته در جامعه حضور پيدا كنند. وي همچنين از آماده شدن لباس فرم، نامه رساني مختص فصل تابستان كه با همكاري دفتر روابط عمومي طراحي شده است در روزهاي آينده خبر داد.

آسيب شناسي فرايندها ، استفاده از تجارب موفق استان ها، احصاي نقاط قوت و ضعف ، نظارت كامل بر مجموعه با حفظ آبروي افراد و ارائه كارنامه مشخص از بهبود امور و روند فعاليت ها در واحدهاي اجرايي از ديگر وظايفي بود كه وي خواستار انجام مستمر و دقيق آن توسط دفتر مديريت عملكرد و كيفيت شد.

وي همچنين از پيشنهادهاي جديد در معاونت هاي پست خبر داد و گفت : معاونت اجرايي و امور اقتصادي با ادارات پست نامه ها ،لجستيك و امانات و معاونت توسعه فناوري و تجارت الكترونيكي با ادارات تجارت الكترونيک، فناوری اطلاعات و پايگاه های اطلاعاتی معاونت های اجرايی هستند كه با نگاه سرويس محور فعاليت مي كنند و معاونت برنامه ريزی و پشتيبانی معاونت ستادی خواهد بود كه البته اين پيشنهادها در دست بررسی مي باشد.

به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مديرعامل شرکت پست در همين زمينه به حضور دو اپراتور خصوصي بعنوان اپراتورهاي پستي كه توسط دولت و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جهت ارائه خدمات پستي انتخاب مي شوند اشاره كرد و گفت: بايد موضوع رقابت را جدي بگيريم و جهت گيري فعاليت هاي ما به سمت كالا و خدمات باشد.

وی همچنين به طرح پست يار كه توسط منطقه 11 پستي انجام مي شود اشاره كرد و گفت: در اين طرح  كه در سطح بازار اجرا مي شود پست براي ارائه خدمات به درب مغازه ها مراجعه مي كند و با اينكه  كمتر از يك ماه از شروع طرح پست يار مي گذرد استقبال خوبي از آن شده است.

مهندس مهری همجنين گزارشي سه ماهه از عملكرد شركت پست و وضعيت درآمدي و ترافيكي نسبت به سال گذشته ارائه داد و گفت: در سه ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مناسبي داشته ايم واميدواريم با تلاش كاركنان بتوانيم رشد بيشتري داشته باشيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.