سرهنگ مرادی اعلام كرد:

طرح انتظامی ـ ترافيكی، ویژه مراسم ليالی قدر ماه مبارك رمضان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:پليس راهنمايي و رانندگي به منظور انتظام بخشي به عبور و مرور و كاهش تراكم ترافيكي معابر در مراسم ليالي قدر ، اقدامات ويژه اي را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند.

طرح انتظامي ـ ترافيكي مراسم ليالي قدر ماه مبارك رمضانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مراد مرادي رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه به مناسبت ايام ليالی قدر و شهادت مولی الموحدين حضرت امير المؤمنين علی (ع) مراسم معنوی احياء در اماكن مذهبی و متبركه شهر تهران با حضور عمومی مردم برگزار می شود، اظهار داشت: لذا به منظور برقراري تسهيلات آمد و شد و ارائه خدمات ترافيكي به شهروندان براي شركت در مراسم شب قدر در مورخه هاي 4 و 6 و 8/4/95،‌ پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اقدامات و تدابير ويژه اي جهت تسهيل عبور و مرور و پيشگيري از بروز هر گونه اختلال در محدوده برگزاري مراسمات مذهبي ويژه ليالي قدر در ماه مبارگ رمضان را اجرا مي نمايد.

*زمان و مكان هاي مدنظر در اجراي طرح

از ساعت 21:30 مورخه های  4 و 6 و 8 تیر ماه تا پايان برگزاري مراسم معنوي ليالی قدر و عادي شدن جريان ترافيك تمامی معابر پيراموني اماكن مذهبي و محل هاي برگزاري مراسم احياء در شهر تهران (به ويژه در اماكن مذهبي حرم مطهر حضرت عبدالعظيم (ع) صالح معصوم،‌حسن، ‌داوود، چيذر،‌مسجد ارگ،‌ مهديه تهران و ...) مسدود است.

*تدابير ترافيكي پليس راهور فاتب در شب های پر برکت قدر

1- تسهيل و تأمين نظم و ايمني عبور و مرور و جلوگيري از تراكم بار ترافيكي در معابر،‌ تقاطع ها و ميادين سطح شهر مدنظر پليس راهور مي باشد.

2- تعامل و همكاري با ساير واحدهاي انتظامي در راستاي انجام هرچه مطلوب تر مأموريت  صورت گرفته است.

3- نظم دهي و انضباط بخشي به ترافيك و جلوگيري از انسداد مسير در ساعات قبل از شروع افطار و بعد از آن در معابر شهري مد نظر است.

4- توصيه مي شود: روزه داران در شب هاي قدر حتي الامكان از وسايل نقليه حمل و نقل عمومي استفاده نمايند.

در ضمن به تذكرات و توصيه هاي مأمورين پليس راهور توجه داشته باشند و در تاريكي شب، بهنگام عبور از معابر حتماً‌ از پل هاي روگذر يا زيرگذر استفاده نمايند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار