مانی رهنما با آهنگ «یا محمد» به استقبال عید سعید فطر می‌رود

به مناسبت عید سعید فطر تک آهنگی آماده کرده ایم با نام «یا محمد» که ان شاء الله اگر کارهای فنی آن انجام بشود، در روز عید سعید فطر در دنیای مجازی و سایتها پخش خواهد شد.

مانی رهنما در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آهنگ جدیدش گفت: به مناسبت عید سعید فطر تک آهنگی آماده کرده ایم با نام «یا محمد» که ان شاء الله اگر کارهای فنی آن انجام بشود، در روز عید سعید فطر در دنیای مجازی و سایتها پخش خواهد شد.

وی افزود: آهنگسازی این قطعه را خودم به عهده داشته‌ام. همچنین ترانه‌سرای این آهنگ بابک صحرایی است، تنظیم این آهنگ هم بر عهده حبیب خزایی فر و  تهیه کننده سجاد نوروزی فر مدیر فرهنگسرای اندیشه است. قابل ذکر است که آقای حبیب خزایی فر تنظیم‌کننده آهنگ‌های «ایستاده در غبار» و «طلای رو سیاه» است.

وی افزود: این آهنگ با همکاری مدیریت فرهنگسرای اندیشه به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی شهرداری تهران ساخته شده است؛ و به احتمال زیاد یک کلیپ هم برای این آهنگ ساخته خواهد شد.

در ادامه سجاد نوروزی تهیه کننده این آهنگ گفت: ما برای اختتامیه جشنواره کاریکاتور یمن که با موضوع جنایات عربستان برگزار شده بود، از آقای مانی رهنما دعوت کردیم تا در این اختتامیه شرکت بکنند و آهنگ «یا محمد» را برای اولین بار در این جشنواره به صورت زنده و با تکنوازی پیانو اجرا کردند و همانجا بود که تصمیم گرفتیم این آهنگ را بسازیم و ضبط کنیم.

نوروزی عنوان کرد: حال و هوای این آهنگ انتقادی است و به جنگ های اخیر دنیای اسلام اشاره دارد و مانند این می ماند که از جنگ های دنیای اسلام به محضر مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) شکوه برده باشیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار