اهواز؛

حضور استاندار خوزستان در مراسم شب قدر در حسینیه شهرستان کارون

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور در حسینیه سجادیه شهرستان کارون درکنار مردم این شهرستان در مراسم احیا شب قدر شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم پرفیض لیلة القدر " شب نوزدهم ماه مبارک " در حسینیه سجادیه شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان کارون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

گفتنی است پس از پایان مراسم و اعمال شب قدر در حضور استاندار و فرماندار  یکی از اهالی به ابراز مشکلات مختلف و کمبودهای موجود در  این شهرستان پرداخت. سپس فرماندار شهرستان پس از بیان فضایل ایام لیالی قدر به ارایه گزارشی از ضعیت شهرستان و اقداماتی که در این منطقه انجام شده است پرداخت.

غلام علیدادی با معرفی ظرفیت های شهرستان به کمبود هاو مشکلات نیز  اشاره و از استاندار درخواست کرد شورای برنامه ریزی استان در این شهرستان تشکیل شود.

استاندار خوزستان با حضور در حسینیه سجادیه شهرستان کارون ضمن شرکت در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه هم قرار گرفت.

شهرستان کارون با دو بخش و 56 روستا در سال 1391 از شهرستان اهواز جدا شد و علیرغم دارا بودن ظرفیت های صنعتی و کشاورزی و دامداری با محرومیت های زیادی مواجه است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.