ارومیه؛

توجه به سه محور اصلی در خانه سازی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: در خانه سازی، به سه محور اصلی توجه داشته باشیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مهندس ایوب عزیزی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در جلسه هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان، ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری، بیان داشت: مسکنی که برای اقشارکم درآمد ساخته می شود برای اینکه از شروع تا اتمام با مشکلات و موانعی روبرو نشود لازم است به سه محوراصلی که از فرمایشات وتأکیدات حضرت امام خمینی(ره) است عنایت داشته باشیم و آن سه محور اصلی در امر خانه سازی زمین مناسب و بدون مشکل، مصالح مرغوب وبه اندازه نیاز و منابع مالی کافی می باشد در غیر اینصورت با مشکلاتی مواجه خواهیم، همچنین نارضایتی مخاطبین را در پی خواهد داشت.

مهندس محمودی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان در این جلسه، از مراحل پیشرفت فیزیکی160 واحدی ارومیه، پی گیری تأمین زمین از سوی سازمانها بویژه راه و شهرسازی، ساخت مسکن دارای دو عضو معلول در شهرها، برنامه های سال جدید، منابع مالی و....،گزارشی ارایه نمودند.

وی، افزود: در حال پیگیری هستیم تا مسکن خانوارهایی دارای دو عضو معلول هرچه سریعتر به نتیجه برسد و از اقدامات بعمل آمده در این راستا نیز توضیحاتی دادند.

در پایان از تمامی آحاد مردم که توانایی مالی، تأمین زمین، تأمین مصالح، نیروی انسانی و... دارند، دعوت شد از طریق حساب100 حضرت امام(ره) نزد شعب بانک ملی، در امر خانه سازی برای محرومین مساعدت نمایند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.