ارومیه؛

تأمین مسکن برای 30خانوار روستایی دارای دوعضو معلول

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با همکاری بهزیستی برای 30خانوار روستایی دارای دوعضو معلول در آذربایجان غربی مسکن تامین می کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،   ایوب عزیزی در بازدید از مراحل ساخت واحد ها گفت: تاکنون 30 واحد برای خانواده های روستایی که دو عضو معلول دارند شروع است که از این تعداد 18 واحد به اتمام رسیده و در اختیار خاواده ها قرار گرفته است .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به خانواده هایی که یک عضو معلول دارند اشاره کرد و گفت: خانوارهای که دارای یک عضو معلول می باشند، یا توانایی تأمین زمین و احداث مسکن را ندارند، یا نیازمند تعمیر، تکمیل، لوله کشی گاز مسکن خود نمی باشند توسط این بنیاد تا حد ممکن مساعدت می شوند.

وی بااشاره به وضعیت خانوار های روستایی دارای معلول اشاره کرد و گفت: اکثر این خانوارها در وضعیت نامناسب و غیرقابل توصیف قرار داشتند که با این اقدامات و تأمین نیازهای این خانوارها، علاوه بر رضایتمندی خالق، خوشحالی بی نهایت اعضای این خانوارها را نیز در پی داشته است.

عزیزی افزود: این خانوارها بعد از شناسایی و در صورتیکه نیازمند مسکن باشند با مشارکت و همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و دفترمشارکتهای مردمی و حساب100حضرت امام(ره)، تاکنون30واحد شروع شده که 18واحد به اتمام رسیده و در اختیار این خانواده ها قرارگرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.