ارومیه؛

ابتکار عمل همکار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در تسهیل واریزی ها ودریافتی ها

مبتکر جوان آذربایجان غربی توانست با ابداع روشی ساده و با استفاده از برنامه ایکسل ولی کاربردی روند واریزی ها و دریافتی ها را آسان کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،به اذعان حسابداران 17شهرستان استان، قبلاً ثبت اطلاعات واریزی ها، دریافتی ها، احکام، حقوق ومزایا و... ساعتها و روزها بطول می انجامید تا در نرم افزارهای موجود و بصورت دستی ثبت می شدند، با یک روش ساده، در عرض چند دقیقه، با دقت بیشتر و مهمتر اینکه با هزینه بسیارکم، اطلاعات مالی بصورت مکانیزه ثبت شده و آماده هرگونه گزارش گیری مالی می گردد.

علی برزگری- مبتکر این روش با 8 سال سابقه کار، مدرک کارشناسی حسابداری، حدود3 ماه است که بعنوان سرپرست امور مالی بنیاد مسکن استان منصوب شده، وی اظهار میدارد: با توجه به کمبود نیروی مالی در بنیاد استان، حجم زیاد سایرکارهای محوله، ثبت اطلاعات مالی بصورت دستی که بمدت چند روز بطول می انجامید، اتلاف وقت های مفید، فشارهای روحی و روانی به همکاران، در نهایت کاهش کیفیت کار، از معایب روش سنتی ثبت دریافتیها بصورت دستی بود که بحمدلله با تلاش و پیگیری های فراوان با ابداع روشی ساده با استفاده از برنامه ایکسل ولی کاربردی توانستیم این مشکل را حل نمائیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.