ارومیه؛

فراهم بودن زیر ساخت های جذب سرمایه‌گذاران خارجی در ارومیه

رییس کمسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بسترهای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در ارومیه فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سید هادی ذاکر با بیان اینکه آذربایجان غربی به دلیل برخورداری از یک منطقه آزاد و یک منطقه ویژه اقتصادی و چندین بازارچه مرزی و ظرفیت‌های متعدد اقتصادی هدف سرمایه گذاری بسیاری از افراد است که نیازمند نگاه ملی و استراتژی به این ظرفیت ها است.

وی امنیت سرماگذاری سرمایه گذاران در بخش های مختلف را تضمین شده عنوان کرد و افزود: چرا که حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف، تضمین قراردادها و شفاف بودن مسیر سرمایه‌گذاری از اهمیت برخوردار است.

ذاکر با اشاره به الگو برداری از موفقیت های شهرهای پیشرفته و مدرن در حوزه سرمایه گذاری موفقیتهای گفت : الگو برداری باید با حفظ هویت و تاریخ غنی و کهن ایرانی و اسلامی همراه باشد به طوری که تمامی ظرفیتهای اجتماعی ، حماسی با حفظ فرهنگ جنگ و شهادت که بزرگترین میراث انقلاب اسلامی می باشد در تمامی حوزه ها در اولویت امور قرار گیرد .

وی بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌‌گذار تاکید کرد و گفت: : بسترهای و زیر ساخت های جذب سرمایه‌گذاران خارجی در ارومیه فراهم است.

ذاکر افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان ارومیه این شهرستان از 85 درصد ظرفیت‌های گردشگری به صورت خدادادی برخوردار است و بقیه بستگی به همت و تلاش مسئولان متولی دارد

رییس کمسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای شهر ارومیه افزود: در حال حاظر 15 سرمایه گذار در پروژه های مختلف ازجمله ترانوا و تقاطع ها آماده مشارکت برای سرمایه‌گذاری در ارومیه است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.