چند ایرانی در انفجارهای ترکیه کشته یا مجروح شدند؟+تصاویر

در حملۀ تروریستی فرودگاه استانبول یک ایرانی کشته و پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:  انفجارهای انتحاری شب گذشته در فرودگاه آتاتورک استانبول تلفات زیادی به دنبال داشت که در این میان یک ایرانی کشته و 5 نفر نیز مجروح شدند.


انفجار و تیراندازی در فرودگاه آتاتورک استانبول؛//////درحال کار

حسن قشقاوی معاون پارلمانی و کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول در حادثه تروریستی شب گذشته استانبول تا کنون یک نفر ایرانی کشته شده است.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که به ما ارسال شده ۵ نفر ایرانی نیز مجروح هستند که وضعیت یک نفر از آن‌ها وخیم است. این اطلاعات و آماری است که تاکنون بدست ما رسیده و امیدواریم تعداد مجروحین و کشته‌شدگان ایرانی در این حادثه افزایش پیدا نکند.

انفجار و تیراندازی در فرودگاه آتاتورک استانبول؛//////درحال کار

آخرین اطلاعات در این زمینه را به محض دریافت اطلاعات جدید به اطلاع مردم خواهم رساند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی‌کشوری اعلام کرد‌ که به دنبال انفجارها در ترکیه و فرودگاه استانبول همه پروازهای ورودی به این فرودگاه از کشورهای مختلف لغو شده است.

 هشت پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به دنبال انفجارهای صورت گرفته در فرودگاه استامبول ترکیه به مقصد این کشور لغو شد.

 در حال حاضر همچنان به این فرودگاه پروازی صورت نمی گیرد و در صورت عادی شدن وضع فرودگاه استانبول ترکیه اطلاع رسانی خواهد شد.

 پروازهای ایرانی به مقصد استانبول از شرکت های قشم ایر، آسمان، ترکیش و اطلس جت است. این شرکت های هواپیمایی موظفند به مسافران خود اطلاع رسانی کنند و در زمان عادی شدن شرایط فرودگاه استانبول اقدام به مسافرگیری کنند.

ساعت۱۱:۴۰ دقیقه شب پرواز خطوط هواپیمایی ترکیش به تهران بوده که احتمال حضور مسافران ایرانی در فرودگاه را بسیار بالا می‌باشد.
 پروازهاي ورودي استانبول به صبيحا گوكچن فرودگاه دوم استانبول و شهرهاي نزديك هدايت شد.

در یکی از ویدئوهای منتشر شده از انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، صدای چند مسافر که فارسی فریاد می‌زنند «بنشینید» به گوش می‌رسد.


انفجار و تیراندازی در فرودگاه آتاتورک استانبول؛//////درحال کار


انتهای پیام/
برچسب ها: انفجار ، فرودگاه ، اتاتورک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۵
کلا هرجا هر اتفاقی بیوفته 4 تا ایرانی توش هست