اختلاف‌نظر اعضای خانواده سلطنتی انگلیس درخصوص برکسیت

دیلی‌بیست از اختلاف‌نظر اعضای پیر و جوان خانواده سلطنتی انگلیس درخصوص برکسیت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌بیست، ملکه انگلیس با وجود هرج و مرج سیاسی که از تصمیم غافلگیرانه این کشور برای ترک اتحادیه اروپا ناشی شده است، همچنان آرامش و خونسردی و استمرار را با رفتار خود به نمایش می‌گذارد.

علی‌رغم رفتارهای متشنج «دیوید کامرون،» «بوریس جانسون» و «مایکل گاو»، ملکه و شوهرش -شاهزاده فیلیپ-  پنج‌شنبه با آرامش، در صدمین سالگرد «نبرد سُم» که یکی از حملات مشترک انگلیس و فرانسه در جنگ جهانی اول بود، شرکت کردند.

«برکسیت،» خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اتفاق کم‌اهمیتی نیست؛ اما ملکه باور دارد وحشت، نگرانی و هرج ومرج هرگز نتوانسته به حل یک بحران سیاسی کمک کند. همچنین وی بر این باور است که استقلال انگلیس از اروپا در بلند مدت آینده خوبی را برای این کشور رقم می‌زند.

بنابر گزارش‌ها، ملکه حامی برکسیت است و در مکالمات خصوصی از مهمان‌هایش درخواست می‌کرد سه دلیل خوب که ماندن انگلیس در اتحادیه را توجیه کند، مطرح کنند. در واقع ملکه تلاش دارد این پیام را انتقال دهد که پس از برکسیت باید آرامش خود را حفظ کنند و به راهشان ادامه دهند.

بنابر گزارش‌ها اعضای جوان خانواده سلطنتی که در سالگرد نبرد سُم شرکت کردند، مانند دیگر جوانان انگلیسی از خروج انگلیس از اتحادیه نگران هستند. این در حالیست که ملکه هرگز از دخالت اتحادیه در امور داخلی کشورش رضایت نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۲ تير ۱۳۹۵
ولز اسکاتلند وایرلند شمالی جدا میشن پس اون وقت میشه ملکه ی ده کوره آخه تاریخ چی به خودش که نمی بینه آینه آخر امپراطوری بریتانیا کبیر هندوستان آفریقا واسیا سرنوشت امپراطوریهای ها اینجوری رقم میخوره که نتیجه ظلم وستم که به ملت های دیگه وارد کرده ان
آخرین اخبار