سامسونگ در آستانه ثبت یک رکورد مالی جدید با "گلکسی اس 7"

جدیدترین پرچمدار سامسونگ با فروش خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند مواجه شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «دی‌دبلیو»، فروش فوق‌العاده گوشی هوشمند "گلکسی اس 7" سامسونگ، این غول کره‌ای را در آستانه یک موفقیت مالی جدید قرار داده است.

شرکت سامسونگ امروز با "فراتر از انتظار" خواندن استقبال کاربران از جدیدترین گوشی هوشمند خود مدعی شد این گوشی به زودی بیشترین سود شرکت سامسونگ را طی بیش از  2 سال گذشته رقم خواهد زد.

این شرکت کره‌ای ابراز اطمینان کرد که سود تجاری 3 ماهه دوم امسال آن بالاترین رقم سود از سه ماهه اول 2014 تاکنون است.

سامسونگ برای بازه زمانی آوریل تا ژوئن 2016 یک سود 6.9 میلیارد دلاری را برای خود پیش بینی کرده است که 17 درصد بیشتر از  مدت مشابه سال قبل است.

تحلیلگران بازار نیز همانند شرکت سامسونگ، دلیل اصلی عملکرد مالی فوق‌العاده این شرکت در سال مالی جاری را افزایش فروش گوشی هوشمند گلکسی اس 7 در بازار اعلام کرده‌اند.

البته کارشناسان اقتصادی، رونق فروش محصولات دیگر سامسونگ مانند انواع کارتهای حافظه و سیاست اخیر این شرکت برای کاهش حداکثری هزینه‌ها را نیز در سوددهی فراتر از انتظار آن بی‌تاثیر نمی‌دانند.

گلکسی اس 7 آخرین پرچمدار سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند است. این گوشی در ماه مارس امسال وارد بازار شد و طبق گزارشهای رسمی طی 3 ماه گذشته تاکنون بیش از 16 میلیون نسخه از این گوشی در سراسر جهان به فروش رفته است.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار