مراسم بزرگداشت عفاف و حجاب برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز عفاف و حجاب با حضور مقامات و مسئولان کشور صبح امروز در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت روز عفاف و حجاب با حضور مقامات و مسئولان کشور صبح امروز در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از قرآن کریم، گروه مدیحه سرایی و تواشیح نورالساجدین برای اجرای چند برنامه کوتاه به صحنه آمدند.

پس از اجرای گروه تواشیح از حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی دعوت به سخنرانی آموزشی شد.  

وی پس از یک شوخی با آقایان حاضر در جلسه شروع به سخنرانی کرد و گفت: امروز روز عفاف و حجاب است و در مناطق و مراکز مختلف جلسات سخنرانی ویژه است. برخورد مناسبتی در هر ایام فرهنگی فایده ای ندارد. چون پس زمینه ذهنی حاضران آماده واکنش مثبت و منفی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین مرادی اظهار داشت: متولدان دهه ۴۰ و ۵۰ در دوره جوانی خود مراسم ولنتاین نداشتند. این را گفتم که بگویم این فروشنده ها هستند که به مردم چیزهای جدید را یاد می دهند. وقتی وارد یک کشور چه برای زیارت و چه سیاحت می شویم و برمی گردیم خیلی تاثیر می پذیریم. حتی صلوات فرستادن ما هم تغییر می کند. چرا خودمان نیستیم؟

مرادی تاکید کرد: اگر از گناه و خطایی حفظ شدید، لطف خداست. وقتی کسی از خطا و گناه احساس پشیمانی و نارضایتی دارد آن را ترک کند.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.