شهادت کودک فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست

يک کودک فلسطينی به ضرب گلوله نظاميان صهيونيست در بیت المقدس اشغالی به شهادت رسيد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یک کودک 12 ساله فلسطینی سه شنبه در درگیری در شهر الرام در شمال بیت المقدس به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله ، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه شنبه در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: محیی صدقی الطباخی (12 ساله) از شهر الرام به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید. دیواری که اسرائیل احداث کرده است شهر رام را از بیت المقدس جدا می کند.

خبرگزاری وفای فلسطین به نقل از منابع بیمارستانی اعلام کرد این کودک بر اثر اصابت گلوله فلزی با روکش پلاستیکی به سینه اش جان باخت. پلیس اسرائیل اعلام کرد گاز اشک آور و بمبهای صوتی به طرف تظاهرکنندگان در این منطقه پرتاب کرده است.

لوبا سمری سخنگوی رسمی پلیس گفت: پس از اقدام آنها به پرتاب بطریهای آتش ساز ، نیروهای پلیس از بمبهای اشک آور و صوتی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند.

از اکتبر گذشته تاکنون 214 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و پلیس اسرائیل در درگیریها یا حملات بر ضد اسرائیلیها کشته شده اند. در این حملات 34 اسرائیلی ، یک تبعه اریتره و یک سودانی نیز کشته شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار