رئیس موسسه مطالعات امنیتی رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد:

همکاری پنهان اسرائیل و عربستان سعودی علیه ایران

کارشناس امنیتی رژیم‌صهیونیستی از همکاری پنهانی عربستان و این رژیم، علیه ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اَلگمِینر، رئیس موسسه مطالعات امنیتی رژیم‌صهیونیستی سه‌شنبه به «فرانس24» گفت عربستان و این رژیم، ایران را یک تهدید به حساب می‌آورند  و برای مقابله با آن به طور مخفیانه همکاری می‌کنند.

"آموس یادلین" که بین سال‌های 2006 و 2010 در سمت ریاست سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی خدمت می‌کرد در این خصوص گفت: « وزیر دفاع عربستان سعودی صبح که از خواب بیدار می‌شود و برنامه خود را برای مقابله با تهدیدات پیش روی این کشور مرور می‌کند، ابتدا به بررسی اهداف ایران در خاورمیانه، اهداف هسته‌ای تهران، فعالیت‌های این کشور در سوریه، عراق، یمن و لبنان می‌پردازد. به حزب‌الله و گروه تروریستی داعش نیز به چشم تهدید می‌نگرد. وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی نیز با خطرات مشابه روبرو است. این موضوع منافع مشترکی را شکل می‌دهند که ما می‌توانیم براساس آن همکاری کنیم.  همکاری‌ها به طور مخفیانه صورت می‌گیرد. در صورتیکه در مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین پیشرفتی حاصل شود، می‌توانیم این همکاری‌ها را به طور رسمی مطرح کنیم.»

ایران پیش از این اعلام کرده بود عربستان در زمان جنگ رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان در سال 2006 اطلاعاتی را در اختیار این رژیم قرار داده است. یادلین این موضوع مطرح شده از سوی ایران را تأیید کرد.

اَلگمِینر نوشت: عربستان و رژیم صهیونیستی هیچ ارتباط سیاسی ندارند. با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد این دو سرزمین متخاصم علیه ایران همکاری‌ داشته‌اند. بنابر گزارش‌های پیشین ملت‌های حوزه خلیج‌فارس به جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اجازه داده‌اند که در صورت تصمیم این رژیم برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران از حریم‌هوایی سعودی عبور کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۵
عنوان همکاری پنهان واقعا مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۵
ما مجبور هستیم برای تثبیت اقتدار خود نه در منطقه بلکه در جهان با این حکومت های شیطانی مقابله کنیم ...
دیر یا زود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۰ تير ۱۳۹۵
ملت های حوزه خلیج فارس! اجازه داده اند..... این خبیث !اسرائیلی بلد است جنگ روانی ایجاد کند اما احمق است که چنین جمله ای بکار برده است. سعودی و صهیونیزم دو پای ثابت آمریکا در منطقه اند.اما پای سعودی لرزان شده و خواهد شکست!صهیونیزم هم چاره ای جز خم شدن نخواهد یافت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ تير ۱۳۹۵
دقیقا کدوم سطح از همکاری های عربستان و اسرائیل علیه ایران پنهانه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۳۰ تير ۱۳۹۵
این دو رژیم جهنمی با هم پسر عمو هستند ، همکاری شیاطن دست نشانده استکبار در منطقه امری بدیهی و طبیعی است . اگر غیر از این بود باید تعجب می کردیم .
آخرین اخبار