مشهد؛

استفاده از طرح برکت آفتاب، بهترین روش برای بهره گیری از انرژیهای نو

قائم مقام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده از طرح برکت آفتاب را بهترین روش برای بهره گیری از انرژیهای نو دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رزمجو در گردهمایی معاونین و کارشناسان اشتغال و خودکفایی کمیته های امداد ۱۲ استان کشور افزود: خوشبختانه مددجویان کمیته امداد به اجرای طرحی دارای برد بین المللی وارد شده اند که در این بخش از آنان می توان به عنوان پرچمداران این حرکت یاد کرد.

وی با بیان اینکه که ایده اجرای طرح برکت آفتاب از سوی خراسان رضوی بوده است، گفت: این طرح به عنوان طرح دانش بنیان و دارای توجیه اقتصادی و مورد تایید بیشتر مسئولین نظام بوده و تولید برق در راستای این طرح از هر منظری به نفع اقتصاد کشور است .

قائم مقام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرایی شدن طرح فوق با هدف تامین برق کشور و کاهش آلودگی سوخت های فسیلی اعلام کرد و یادآور شد: این طرح چون دانش بنیان است، الزامات بودجه را به همراه دارد.

گفتنی است در طرح برکت آفتاب که از انرژی پاک و خورشیدی استفاده می شود، به عنوان یک فرصت امنیتی برای روستاها که همان پدافند عامل است، می توان بهره برد.

درحاشیه این نشست ۲ روزه ( 30 و 31 تیرماه ) بازدیدهایی از نیروگاه های خانگی مشهد انجام گرفت .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار