کرمان؛

دادگاه راین وساردوئیه تمام وقت می شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:در سال جاری افتتاح دو دادگاه تمام وقت در بخشهای ساردوئيه و راين برای ارائه خدمات قضايي به مردم در دستور کار دادگستری استان می باشد.

دادگاه راین وساردوئیه تمام وقت می شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد تاکید کرد: دارندگان سلاح بدانند در صورت كشف سلاح و يا انجام رفتارهاي هنجارشكنانه با استفاده از سلاح، با قهر و غضب دستگاه قضايي روبرو خواهند شد وقطعا دستگاه قضايي يك برخورد پشيمان كننده اي را با آنها خواهد داشت كه درس عبرت بگيرند.

وی از برخورد جدی دادگستری استان با دارندگان سلاح های غیرمجاز در جنوب کرمان خبرداد.

رئیس دادگستری استان لزوم توجه ویژه به ارتقا امنیت اجتماعی در جنوب استان کرمان را خواستار شد.

یدا.. موحد بیان داشت: يكي از برنامه هاي در دست اقدام دستگاه قضايي استان، توسعه تشكيلات قضايي و قراردادن واحدهاي قضايي در دسترس مردم است،تا مردم بتوانند با سهولت بيشتري و با امكانات بهتري دعاويشان را در آنجا مطرح و از خدمات قضايي بهره مند شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته واحدهای قضايي فارياب و زهکلوت راه اندازی شده اند، گفت: با جذب قضات بومی در دستگاه قضايي بتوانیم، با توجه به شناختي كه از منطقه دارند و با فرهنگ مردم آشنا هستند با سرعت و دقت و متناسب با نياز منطقه به پرونده هاي مردم رسيدگي كنند .
انتهای پیام/ح
برچسب ها: دادگاه ، برخورد ، سلاح ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار