کرمان؛

58درصد پرونده های خانوادگی رفسنجان مصالحه شد

جانشين فرمانده انتظامي رفسنجان از سازش 58 درصدي اختلافات خانوادگي در دواير مشاوره و مددكاري اجتماعي اين شهرستان خبر داد.

58درصد پرونده های خانوادگی رفسنجان مصالحه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا خليلي نژاد در جلسه شوراي فرهنگ عمومي که در دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون 58 درصد پرونده هاي ارجاعي از دواير قضايي به دايره مشاوره و مددكاري اجتماعي اين شهرستان منجر به سازش بين طرفين شده است.

وي با اشاره به اين كه از ابتداي سال تاكنون بيش از 168 مورد مشاوره صورت گرفته است، گفت: ارجاع پرونده ها و ايجاد سازش بين طرفين آن از دغدغه هاي پليس بوده و علاوه بر كاهش حجم كار مأموران از ورود پرونده ها به مراجع قضايي جلوگيري مي كند.

جانشين فرمانده انتظامي رفسنجان بيان داشت: بيشتر پرونده هاي مصالحه شده شامل اختلافات خانوادگي، حقوقي و موارد نزاع و درگيري است که مصالحه برخي از پرونده ها با تلاش مددکاران کلانتري ها با چندين جلسه پيگيري و رسيدگي كارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

سرهنگ خليلي نژاد اضافه كرد: پيشگيري از انحرافات، آسيب‌ها، ناهنجاري‌هاي رواني، خانوادگي و اجتماعي به تأمين و توسعه امنيت اجتماعي و گسترش آن در جامعه كمك مي كند و اين مي طلبد که دستگاه هاي متولي با تعامل و مشارکت با مراکز مشاوره دولتي و غيردولتي با يکديگر نسبت به رفع اين پديده اقدام جدي کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.