کرمان؛

چوپان قاتل دستگیرشد

فرمانده انتظامي جيرفت از شناسايي و دستگيري قاتل فراري خبر داد و گفت: از مخفيگاه وي كه متهم به انجام دو فقره قتل است، دو اسلحه غيرمجاز كشف شد.

چوپان قاتلی که دستگیرشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ماشاالله ملايي افزود : ماجرا ی يكي از قتل ها كه در اوايل خرداد سال جاري به وقوع پيوست چنين بود كه دو نفر چوپان در ارتفاعات بخش ساردوئيه بر سر مرتع چراي دام مشاجره ي لفظي پيدا مي كنند كه اين مشاجره نهايتا به نزاع ختم مي شود.

وي خاطر نشان کرد : در اين نزاع يکي از طرفين بدون كنترل خشم با يک قبضه سلاح شکاري اقدام به تير اندازي و مجروح كردن طرف مقابل مي كند و از صحنه متواري مي شود.

ملائي تصریح کرد : پس از اعلام اين نزاع به مركز فوريت هاي پليسي 110 بلافاصله نيروهاي انتظامي و امدادي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و فرد مصدوم را براي مداوا به مراکز درماني منتقل كردند اما متاسفانه مضروب به علت بعد مسافت و خونريزي شديد در بين راه جان خود را از دست داد.

وي گفت : با بررسي و تحقيقات ماموران انتظامي در صحنه جرم و همچنين جمع آوري اظهارات شاهدان و اهالي منطقه در نهايت هويت شخص ضارب شناسايي و دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي جيرفت گفت: قاتل در لحظات اوليه پس از وقوع قتل سريعا به استان هاي همجوار متواري شده بود و محل اختفاي خود را به صورت مداوم تغيير مي داد و هيچ سرنخي از خود باقي نگذاشته بود.

وی افزود : اما اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي همچنان روند پيگيري پرونده را زير نظر داشتند.

وي خاطر نشان کرد : با اين تفاسير کارآگاهان پليس با انجام اقدامات فني و پليس و پس از گذشت حدود 2 ماه تلاش شبانه روزي موفق به شناسايي مخفيگاه اين قاتل متواري شدند و روز گذشته با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

سرهنگ ملائي با بيان اين که متهم به بزه انتسابي اعتراف كرده است،گفت : در بازرسي از محل اختفاي وي دو قبضه سلاح شکاري غير مجاز کشف شد.

وي خاطر نشان کرد: در بررسي از سوابق متهم مشخص شد نامبرده در سال 1387 نيز اقدام به قتل عمدي خانمي كرده است.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: قتل ، متواری ، چوپان ، دستگیر ، جیرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار