کرمان؛

اساس کار هلال احمر داوطلب محوری است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اساس کار در جمعیت هلال احمر استفاده بیشتر از حضور دواطلبانه و حرکت به سمت داوطلب‌محوری است.

اساس کار هلال احمر داوطلب محوری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، علی‌ گنج‌کریمی با اشاره به اینکه امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، افزود : جمعیت هلال احمر استان در این راستا اقدامات خوبی از ابتدای سال جاری انجام داده‌ است.

وی گفت: اساس کار در جمعیت هلال احمر استفاده بیشتر از حضور دواطلبانه و حرکت به سمت داوطلب‌محوری است.

گنج کریمی افزود : بر طبق اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی یکی از محل‌های درآمدها در حوزه خرید و فروش و ثبت املاک است، که در این زمینه کاهش داشته‌ایم.

وی گفت: از سال گذشته اعتبارات در حوزه تملک و دارایی صفر بوده و می‌طلبد جمعیت هلال احمر به سمت استقلال و درآمدزایی حرکت کند.

گنج‌کریمی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمان، اظهار داشت: شوراهای اجرایی توسط داوطلبان، جوانان و امدادگران با شرکت در انتخابات تشکیل می‌شوند که در این راستا در دو شعبه جمعیت هلال احمر استان دو شبهه به وجود آمد که عمده‌ترین آن در شهرستان سیرجان بود.

وی با بیان اینکه شبهات در فضای مجازی به استقلال مطبوعات سیرجان آسیب می‌رساند و یک جفا به این شهرستان است، افزود: به واسطه وجود شبکه‌های اجتماعی همه می‌توانند رسانه باشند اما رسانه‌های شناسنامه‌دار شهرستان باید از حرفه و استقلال و درک درست خودشان از مسائل شهرستان دفاع کنند.

گنج کریمی عنوان کرد: هیچ گونه تخلفی در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان انجام نگرفته است اما حیث شکل و فرم می‌توانست بهتر باشد و اینکه رسانه‌ها مسئله هلال احمر را دنبال کنند، بسیار اتفاق خوشایندی است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با حضور 800 دواطلب فعال برگزار شد، گفت: نماینده منتخب شورای اجرایی شهرستان سیرجان بالاترین رأی
مجمع عمومی استان را به خود اختصاص داد و این حسن انتخاب را به فال نیک می‌گیریم.

گنج‌کریمی کارکرد شورای اجرایی را یک اتاق فکری برای شعب دانست و افزود: متأسفانه به این هدف هنوز نائل نشده‌ایم که شورای اجرایی جمعیت به شکل کامل در انتخاب رئیس شعب جمعیت نقش داشته باشد و اگر بخواهیم به آن نقطه برسیم باید وزن شوراهای اجرایی بالا برود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.