کرمانشاه ؛

کودکان نگهبان بلوط

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از راه‌اندازی دبیرخانه دایمی حمایت از درختان بلوط در کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا موزونی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی های گسترده و مکرر در جنگل های بلوط  استان کرمانشاه و از بین رفتن درختان  فراوان، توجه ویژه به پیشگیری از این اتفاقات ناگوار را ضروری دانست.

 وی از طرح پیشنهادی آموزش کودکان و نوجوانان برای حفاظت و نگهبانانی  از درختان بلوط خبر داد و افزود: هدف ما این است که برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای حمایت از درختان بلوط را به صورت گسترده ای در سطح استان و کشور انجام دهیم.

موزونی افزود: دبیرخانه کار خود را با کودکان و نوجوانان در قالب‌های هنری و ادبی شروع خواهد کرد، همچنین تندیس زرین بلوط هر سال طی مراسمی توسط این دبیرخانه به فعالان محیط زیست اهدا می شود.

 وی همچنین از پیش بینی برنامه های مختلفی همچون عکاسی از درختان بلوط، نقاشی، شعر و داستان ، مستند سازی، بازدید از جنگل های سوخته، دعوت از کارشناسان محیط زیست و منابع طبیعی و آموزش حمایت از طبیعت به کودکان و ... در این دبیرخانه خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.