شیراز؛

مصاف حساس ارژن شیراز و تأسیسات دریایی

در هفته نخست مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاههای كشور نماینده فارس میزبان مدافع عنوان قهرمانی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در آخرین دیدار از هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاههای كشور مصاف حساس ارژن شیراز و تأسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال كشورشاگردان حمید كمالی در تیم لبنیات ارژن رودرروی تأسیسات دریایی تهران قرار می گیرند .
نماینده فارس كه پس از چند فصل دوری از لیگ برتر به این رقابتها بازگشته با تركیبی از بازیكنان بومی امیدوار به كسب بهترین نتایج است .
تیم ارژن در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات موفق شد میثم برمشوری بازیكن شیرازی ملی حفاری اهواز كه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در كارنامه دارد و محمد صفری بازیكن سابق نفت عراق را جذب كند تا امید هواداران فوتسال دوست استان فارس برای كسب نتیجه، بیشتر شود .
در سوی مقابل تأسیسات دریایی تهران قرار دارد تیمی كه در دو رقابت برون مرزی خود نظیر مسابقات فوتسال جام باشگاههای جهان و جام باشگاههای آسیا موفقیتی كسب نكرد و حال تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال كشور به كار خواهد بست .
به گفته وحید شمسایی سرمربی تأسیسات بازیكنان این تیم باید ابتدا به شرایط مطلوبی دست یابند و ناكامی در رقابت های اخیر را به فراموشی بسپارند تا در لیگ برتر فوتسال كشور موفق باشند .
گفتنی است دیدار دو تیم لبنیات ارژن شیراز و تأسیسات دریایی تهران از ساعت ١٨ روز جمعه هشتم مردادماه به میزبانی سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می شود .
انتهای پیام/ن
برچسب ها: آمادگی ، لبنیات ، ارژن ، تهران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.