بهرامی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

دستگیری شکارچی توله ماده پلنگ درجنگل های کیاسر

مدیرکل روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندارن از دستگیری شکارچی یک قلاده توله پلنگ ماده و کشف و ضبط لاشه این گونه در حال انقراض در جنگل های کیاسر مازندران خبر داد.

میلاد بهرامی مدیرکل روابط عمومی  اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندارن در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در جنگل های کیاسر این استان ،اظهار داشت: ظهر امروز (چهارشنبه)محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کیاسر موفق به دستگیری شکارچی متخلفی شدند  که اقدام به شکار یک قلاده  توله پلنگ  ماده کرده بود. 

وی ادامه داد: علاوه بر دستگیری این متخلف، وسیله نقلیه وی ( یک دستگاه موتورسیکلت) و لاشه یک قلاده پلنگ تازه شکار شده را نیز کشف و ضبط کردند.

مدیرکل روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: متخلف پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

بهرامی در خصوص جزئیات این دستگیری بیان داشت: نیروهاى یگان محیط زیست پارک ملى کیاسر مازندران حین گشت زنى در مناطق جنگلى و آزاد حاشیه پارک به حضور یک موتورسیکلت بدون راکب مظنون شده که به دنبال تعقیب ردپای متخلفان به درون جنگل، پس از مدتى متوجه شکارچیانی شدند که لاشه حیوانى را به همراه خود بر روى زمین می کشیدند.

وی با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست زیر بوته اى در جهت حرکت شکارچیان مخفى شده بودند،گفت: متخلفان لحظاتى پیش از رسیدن به کمین محیط بانان متوجه حضور آنها شده و پس از رها کردن لاشه شکار به درون جنگل متوارى شدند.

مدیرکل روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندارن در پایان تصریح کرد: 
تحقیقات و بازپرسى براى شناسایى همدست شکارچی مذکور که متوارى شده  در حال انجام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتشون کنه
آخرین اخبار