همدان؛

ثابت ماندن نرخ تعرفه های اینترنت استان همدان

مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات استان همدان از ثابت ماندن نرخ تعرفه های اینترنت خبر داد.

ثابت ماندن نرخ تعرفه های اینترنت استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسنعلی نسیم دوست گفت: نرخ اینترنت همان نیم ریال برای هر کیلو بایت است.

وی با اشاره به اینکه اینترنت نسل دو در سراسر استان پوشش دهی دارد افزود: تمامی شهرستان های استان از اینترنت نسل سوم بهره مند هستند و نیز شهر لالجین نیز به دنبال جهانی شدن و سفر توریست ها به این بخش از اینترنت نسل سوم بهره مند شده است.

نسیم دوست ادامه داد: اینترنت 4G تنها در شهر همدان پوشش دهی می شود اما تا انتهای سال جاری در مناطقی که درخواست برای اینترنت زیاد شود نیز در اولویت پوشش دهی اینترنت 4G قرار می گیرند.

نسیم دوست با تاکید بر اینکه در 600 سایت آنتن بی تی اس نصب شده است، افزود: سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شماره 195 آماده پاسخگویی به شکایات و درخواست های مشترکین است.

گفتنی است، بی تی اس همان فرستنده و گیرنده های کوچکی هستند که در مناطق مختلف شهر نصب می شوند و به کمک آنها مشترکان آنت ندهی می شوند، برای داشتن یک لینک باید فرستنده بی تی اس را هم فرکانس با گیرنده گوشی و گیرنده بی تی اس را هم فرکانس با فرستنده گوشی تنظیم کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.