همدان؛

284 برنامه تابستانه ویژه کودکان و نوجوانان در استان همدان

284 برنامه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برای غنی سازی اوقات فراغت افراد 7 تا 17 سال در حال اجرا است.

284 برنامه تابستانه ویژه کودکان و نوجوانان در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همدان گفت: این برنامه برای 46هزار نفر در سراسراستان در حال برگزاری است.

زهرا رضوی بیان کرد: این فعالیت ها شامل فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی شامل قرآن واحکام، شرکت اعضا درجشنواره های بین المللی کشوری واستانی، فعالیت هایی درحوزه سواد رسانه ای، نشست های تخصصی، نقد و بررسی کتاب و برنامه های دیگری در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: امسال درکارگاه های آموزشی حدود4هزارنفرثبت نام کرده اند.

رضوی افزود: این کانون 7کتابخانه سیارروستایی 3کتابخانه پستی و1کتابخانه سیارشهری دارد که به مخاطبان روستایی وشهری که دسترسی به کتابخانه ثابت ندارند خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی گفت:39کانون درسطح استان وجود دارد اما پیش بینی می شود دربرنامه توسعه ششم که تاپایان سال99است ما مراکز ثابت وهمین طور سیار را به مراکز سطح استان اضافه کنیم که اگرپیش بینی ما درست باشد می توانیم تعداد افراد را به 23 درصد برسانیم.

این مسئول اظهار داشت: هم اکنون 46هزارعضو در این کانون ها وجود دارد که با افزایش پیش بینی شده تعداد اعضا به بیش از65هزار نفرمی رسد که می توانیم تعداد مخاطبان را به 37 درصد ارتقا دهیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.