مشهد؛

مشاركت ٨٠٠ تشكل مردمي در طرح "فصل شكوفايي" شهرداري مشهد

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: 800 تشکل مردمی و فرهنگی براي غنی سازی ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال در مشهد مشاركت مي كنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جعفر رئیسیان زاده امروز در نشست خبري با بيان اينكه طرح اوقات فراغت شهرداری مشهد امسال در قالب برنامه فصل شکوفایی اجرا می شود، اظهار كرد:هدف اصلی از اجرای این طرح مشارکت تشکل ها و ظرفیت هاي مردمی در اجرای برنامه های اوقات فراغت تابستان و حمایت از آنهاست.
وي افزود: در این چارچوب سه بسته ویژه با 22 خدمت در سه مرحله آموزشی، برنامه های اردویی و برنامه های نشاط و تفریحی تدوین و از مردادماه اجرایی شده است.
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد:هفته پیش فراخوان ثبت نام استفاده از این بسته ها در محلات شهر مشهد برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان آغاز شد و تا امروز 650 تشکل برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده اند.
رئیسیان زاده گفت:پيش بيني شدع حداقل 800 تشکل از این ظرفیت استفاده کنند.
وي  اعتبار اختصاص يافته براي اجراي اين طرح را ١٢میلیارد ریال عنوان كرد و پيش بيني كرد كه با توجه به استقبال مردم افزایش خواهد يافت.
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد بيان كرد:رویکرد امسال شهرداری مشهد در اجرای برنامه های اوقات فراغت استفاده از امکانات سازمان برای مشارکت مردم در اجرای برنامه های مختلف در محلات است.
رييسيان زاده همچنین از اجرای برنامه جشنواره مسجدیها خبرداد و گفت: در این جشنواره برنامه های مختلف شامل سرود، تئاتر، خاطره نویسی و تولیدات رسانه ای توسط مساجد و با حمایت شهرداری انجام می شود.
وی گفت: تاکنون 261 مسجد برای اجرای این طرح در تابستان امسال اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی شده در مرحله نخست طرح در 400 مسجد در سطح شهر مشهد اجرا شود.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.