حجت الاسلام نمازی:

دولت در واکنش به تذکر و گلایه رهبری 11 روز قهر نمی کند!

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گفت: دولت یازدهم از شروع کار خود توصیه و فرامین رهبری را فصل الخطاب و راهگشا در ادامه مسیر خود می داند.

دولت در واکنش به تذکر و گلایه رهبری 11 روز قهر نمی کند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین داود نمازی روز یکشنبه در جمع مردم شهرستان دیلم اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در واکنش به تذکر، خطاب و گلایه رهبری 11 روز قهر نمی کند و در خانه بنشیند.

وی با تاکید بر تحمل همدیگر یادآورشد: در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان یک دانشجو از فرزندان شهدا، مسائل و انتقادات خود را خیلی صریح، شفاف بیان داشت که رهبری آن را در آغوش گرفت و تکریم کرد و از این رفتار باید درس و عبرت گرفت.

نمازی اضافه کرد: این درحالی است که ما تحمل همدیگر را نداریم و با انواع کنایه ، افترا و تهمت بدنبال حذف کردن همدیگر هستیم.

وی اظهارکرد: امروز در بین کشورهای اسلامی ارتباط حسنه ای دیده نمی شود و این ناشی از نبود شناخت اسلام واقعی و حقیقی است .

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت گفت: در شهرستان دیلم این روزها شاهد نوعی بی مهری نسبت به امام جمعه این شهر بودیم و این مسئله تنها باعث خوشحالی دشمنان این نظام خواهد شد.

نمازی افزود: خانواده امام جمعه این شهر را بیش از40 سال می شناسم و از این خانواده آیت الله حسینی بوشهری یکی از مفاخر ارزشمند استان بوشهر و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از شخصیت های ملی و مورد اعتماد رهبری و مراجع نیز است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار