رییس جمهوری تصریح کرد؛

نقش موثر فضای مجازی در موضوع حقوق های نجومی

دکتر حسن روحانی سه شنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی ضمن تشریح مهم‌ترین مسائل روز کشور؛ نقش فضای مجازی را در موضوع حقوق های نجومی بسیار مؤثر دانست.

نقش موثر فضای مجازی در موضوع حقوق های نجومی
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهوری با تاکید بر این که نقش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در زمینه پرداخت‌های غیرمتعارف بسیار مؤثر بود، افزود: دولت یازدهم از روز اول که برخی معتقد بودند این شبکه‌ها مشکل برای جامعه درست می‌کنند و باید آن‌ها را فیلتر کرد، اجازه این اقدام را نداد.

دکتر روحانی با بیان این که مردم ما هوشیار و بیدار هستند و با آگاهی خودشان نخواهند گذاشت گروه کوچکی از این ابزار بسیار خوبی که می‌تواند به نفع جامعه، اطلاعات و مردم قرار بگیرد سوءاستفاده کنند،گفت: امیدوارم بتوانیم از این فضا به نفع کشور استفاده کنیم.

رییس جمهوری با اشاره به این که اساس مسئله، شفافیت و دسترسی مردم به اطلاعات است، ادامه داد: ما در مسیر حرکت برای دولت الکترونیک و همچنین ایجاد شبکه اطلاعات ملی هستیم.

دکتر روحانی همچنین با اشاره به کاهش قاچاق در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه نرخ کشفیات گمرکات با تجهیزات جدید افزایش یافته است و زمانی که به سمت دولت الکترونیک حرکت کنیم مسلماً می‌توانیم بهتر با مسئله قاچاق مبارزه کنیم.

رییس جمهوری با تاکید بر این که هدف اصلی دولت در نهایت رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است، تصریح کرد: امروز روز به روز بر تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیانی که فعال و حمایت شده‌اند، افزوده می‌شود که این می‌تواند به ایجاد شرایط مطلوب به کشور کمک کند.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: گشایش‌هایی که برجام ایجاد کرده و فناوری‌های نوینی که از دنیا به کشور سرازیر می‌شود، می‌تواند به اقتصاد مقاومتی کمک کرده، و در نهایت شاهد رونق باشیم.

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار