یاسوج

نبود جایگاه سوخت معضل فرودگاه گچساران

فرماندار گچساران گفت: نبود جایگاه سوخت در فرودگاه نفت گچساران مشکلات بسیاری را در تکمیل ظرفیت هواپیمایی این شهر به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالرحیم رحیمی گفت: واقع شدن گچساران در شاهراه جنوب کشور یکی از ویژگی‌های این شهرستان است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه گچساران به عنوان یک شهر استراتژیک دارای موقعیتی ویژه در جنوب کشور است، افزود: نبود جایگاه سوخت در فرودگاه نفت گچساران مشکلات بسیاری را برای تکمیل نشدن ظرفیت هواپیمایی این شهر به وجود آورده است.

وی در ادامه افزود: هواپیماها به دلیل حمل سوخت اضافه برای مسیر برگشت خود قادر به تکمیل مسافر و جا به جا کردن آنها را ندارد.

رحیمی در این خصوص به راه‌اندازی اداره هواشناسی اشاره کرد و گفت: مکان اداره هوا شناسی گچساران توسط شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران احداث و تجهیزات این اداره از طریق اداره‌کل هواشناسی استان تامین می‌شود.

فرماندار گچساران اظهار داشت: با توجه به پروازهای داخلی در این شهرستان که از دو پرواز در هفته به سه پرواز افزایش پیدا کرده است، افزایش باند پرواز و احداث سالن انتظار برای مسافرین و هم چنین برج مراقبت در فرودگاه گچساران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.