سمنان؛

اشتغال جهاد دانشگاهی برای 200 نفر در استان سمنان

جها دانشگاهی استان سمنان برای 200 نفر در زمینه های کشت گیاهان دارویی و دیگر رشته ها، شغل های مرتبط ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: با آموزش یک هزار و 200 ساعته جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف در سال گذشته، برای 200 نفر شغل پایدار در استان ایجاد شد.
حسن رهایی افزود: ایجاد شغل پایدار برای دانش آموختگان رشته های مختلف از برنامه های اساسی این نهاد است.
وی افزود: با برنامه ریزی های منسجم و آموزش های مستمر، برای 200 نفر در زمینه های کشت گیاهان دارویی و دیگر رشته ها، شغل های مرتبط ایجاد شد.
رهایی تصریح کرد: حضور مستمر این نهاد در شهرستان های مختلف استان سمنان و ارایه آموزش های علمی با هدف افزایش رفاه اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار، از برنامه های اولویت دار جهاد دانشگاهی استان سمنان است.
رهایی افزود: 120 طرح و قرارداد همکاری در حوزه پژوهشی و آموزشی، انعقاد14 مورد تفاهم نامه همکاری با سازمان ها، ادارات و دستگاه های اجرایی، انعقاد قرارداد و ارائه خدمات فنی و تخصصی در حوزه مصالح ساختمانی و مواد معدنی با 12 شرکت تولیدی، جمع آوری تعداد 140 مورد خون بند ناف نوزادان در مدت دو سال گذشته و تعداد 96 قرارداد سازمانی درحوزه آموزش کوتاه مدت کارکنان دولت با دستگاه های اجرایی  بخشی از عملکرد جهاد دانشگاهی سمنان می باشد.
وی تصریح کرد: برنامه های مهم فرهنگی با هدف آشنایی جوانان با اصول حجاب و افزایش عفت اجتماعی در دانشگاه های مختلف استان برگزار شد که این امر با تقویت بنیه های اعتقادات دینی دانشجویان همراه بوده است.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار