یزد؛

ارزیابی، فرایندی مهم در بهبود عملکرد

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد: ارزیابی فرایندی است که به بهبود عملکرد منجر می شود و همواره با نوآوری و مثبت نگری همراه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد درجمع کارشناسان ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق 14 گانه استان گفت: ارزیابی فرایندی است که به بهبود عملکرد منجر می شود و همواره با نوآوری، بروزآمدی و مثبت نگری همراه است.

علی دهقان بهابادی دست یابی به کیفیت را از دیگر نتایج ارزیابی عملکرد دانست و افزود: ارزیابی از شاخصه های مدیریت است که به ارتقای کیفیت محصول و خدمات منجر می شود.

وی برضرورت مستمر بودن ارزیابی تاکید کرد و گفت: استمرار ارزیابی باعث اصلاح روش ها می گردد و اصلاح روش ها، بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت را به دنبال خواهد داشت.

دهقان بهابادی رضایت مردم، دانش آموزان و اولیا را نمود ارتقای کیفیت درآموزش و پرورش ذکرکرد و افزود: زمانی می توانیم ادعا کنیم که به ارتقای کیفیت دست یافته ایم که رضایت مخاطبین ما افزایش یافته باشد.

وی برضرورت تدوین برنامه جامع برای ارزیابی  مستمر و منظم درآموزش و پرورش تاکید کرد و ازکارشناسان ارزیابی عملکرد خواست با مردم ارتباط موثر و نزدیک داشته باشند و با حسن خلق و سعه صدر امور ارباب رجوع را دنبال کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار