استاندار خراسان رضوی؛

باشگاه خبرنگاران جوان مجالی برای بروز استعدادهای جوان + تصاویر

استاندار خراسان رضوی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان مجالی برای ظهور و بروز استعدادهای جوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان در دیدار با اصحاب رسانه باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه  افزود: استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه باشگاه خبرنگاران جوان اقدامی شایسته و ضروری است.
استاندار خراسان رضوی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان مجالی برای ظهور و بروز استعدادهای جوان است.

وی گفت: کار در حوزه خبر کاری دشوار است که نیازمند استعداد ذاتی و همتی بلند است.

استاندار خراسان رضوی رسالت خبرنگار را در کنار ملاحظاتی چون منافع ملی، جهان بینی رسالتی خطیر ارزیابی کرد و خطاب به فعالان عرصه خبر باشگاه خبرنگاران افزود: این باشگاه محلی برای ورزیده شدن و ارتقای سطح توانمندی شماست لذا با جدیت کوشا باشید و در تعامل با رسانه استانی از حد اکثر تجربیات پیشینیان بهره بگیرید.

 استاندار خراسان رضوی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان مجالی برای ظهور و بروز استعدادهای جوان است.واستار شد.

همچنین حاتمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی از فعالیت باشگاه و تعامل با واحد خبر صدا و سیمای استان گفت: 30 درصد از اخبار پخش شده از آنتن شبکه استانی، محصول تلاش همکاران باشگاه خبرنگاران جوان است و مفتخریم که دو تن از فعالان باشگاه خبرنگاران در سطح کشوری حائز رتبه های نخست شده اند.

نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی کاهش فشارهای اجتماعی و انتقال نظرات مردم به دولتمردان را بخش مهمی از وظایف خبر رسانه ملی دانست و افزود: خبر به واسطه پر مخاطب بودن عامل مهمی در فرایند توسعه همه جانبه و پایدار است.   

انتهای پیام// م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.