اهواز؛

تقویت آب شرب با بهره‌برداری چاه جدید

به‌ منظور تقویت آب شرب شهری، چاه مصلا این شهر با دبی روزانه 4 هزار و 500 مترمکعب در شبانه‌روز وارد سیستم آب شرب شهری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس آبفای شهری رامهرمز گفت: با افتتاح چاه مصلی، آب شرب شهری این شهر تقویت شد.

شاهین لرکی  اظهار کرد: به‌ منظور تقویت آب شرب شهری، چاه مصلا این شهر با دبی روزانه 4 هزار و 500 مترمکعب در شبانه‌روز وارد سیستم آب شرب شهری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مناطق پور کیان، ادهم، پاسداران، فاز 4 تا شقایق 15 با کمبود شدید و افت فشار آب مواجه بودند آب این مناطق نیز تقویت شد و از کم‌آبی نجات پیدا کردند.

رئیس آبفا رامهرمز تصریح کرد: شبکه برق دیماند این چاه هزینه‌ای بالغ‌ بر 60 میلیون تومان و سایر هزینه‌های آن بالغ‌بر 350 میلیون تومان بوده است که توسط آبفا این شهرستان تأمین‌شده است.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام‌ گرفته و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس، پروژه سر وصل فاضلاب خیابان‌های معلم یک تا 5 به‌زودی اجرا خواهد شد.

لرکی در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای صرفه‌جویی در آب مصرفی گفت: با اجرای این پروژه در چند روز آینده نزدیک به یک هزار اشتراک فاضلاب وارد مدار خواهد شد و از آلودگی‌های محیطی توسط جداول روباز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.