مشهد؛

رسانه ملی در صدر اعتماد مردم قرار دارد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر نقش و جایگاه رسانه ملی در شکل دهی به افکار عمومی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام والمسلمین مظفری در بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با تأکید بر نقش مؤثر رسانه ملی بعنوان مهمترین مرجع اطلاع رسانی در کشور گفت: رسانه ملی در صدر اعتماد عمومی در این زمینه قرار دارد و حفظ و ارتقاء این جایگاه اهمیت بیش از پیشی نسبت به گذشته پیدا کرده است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در خصوص این سازمان افزود: سازمان صدا و سیما بعنوان زبان گویای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند نقش بسزایی در ساماندهی افکار عمومی در داخل کشور و صدور پیامها و ارزشهای انقلاب اسلامی به جهانیان ایفا کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه گفت: امروز دشمنان با تمام ابزارها در صدد تهدید جامعه و خانواده ایرانی هستند و مراکز متولی از جمله صدا و سیما باید با سیاستهای پیشدستانه در پی مواجهه با این موج مخرب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به تحولات بوجود آمده در عرصه اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: امروز نهادهای رسمی با رقبای جدی در این عرصه روبرو هستند و فضای مجازی در حال رقابت با فضاهای رسمی می باشد و در این زمینه نظارت دستگاه های متولی ضروری به نظر می رسد.

وی خاطر نشان کرد: مردم به دنبال اخبار حقیقی و تشنه حقیقت هستند و این اصل اساسی باید مورد توجه برنامه ریزان و تصمیم سازان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اشتراکات موجود در رسانه ملی و دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: ارتقاء آگاهی های عمومی، رشد فضائل اخلاقی و انسانی و سالم سازی جامعه از جمله این اشتراکات است، این در حالی است که همه مسئولان در هر پست و سمتی در قبال حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولند و هرگونه رفتاری موجب خدشه به این جایگاه شود علاوه بر مسئولیتهای قانونی با واکنش افکار عمومی مواجهه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با لزوم ترویج ارزشهای اسلامی ایرانی با تأکید بر مفاهیم بنیادی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با مادی گرایی و ترویج فضائل اخلاقی و انسانی باید همچنان در دستور کار متولیان فرهنگی و رسانه ای بویژه رسانه ملی قرار داشته باشد.

وی با تقدیر از تلاشهای صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی خاطر نشان کرد :از این تلاشها بویژه در زمینه انعکاس بخشی از اقدامات دستگاه قضایی استان با هدف احقاق حقوق عامه و ترویج فرهنگ پیشگیری تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این دیدار نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مشهد و هیأت همراه در این مرکز از تعامل مطلوب مسئولان قضایی با رسانه ها بویژه رسانه ملی تقدیر نمود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.