پذيرش بيمار در راهروهاى بيمارستان كوثر اروميه/ارائه خدمات با تمام كمبودها ادامه دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ضمن تاييد مشكلات بيمارستان كوثر،گفت: اميدواريم در آينده نزديك مشكلات حل شود.

حسنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تصوير منتشر شده از راهروهاى بيمارستان كوثر و  پذيرش بيماران در شرايط نامناسب، گفت: بیمارستان کوثر ارومیه تنها مرکز ریفرال زنان و زایمان استان است.

وي با اشاره به پذيرش بيماران در راهروهاى بيمارستان كوثر، ادامه داد:در بيشتر مواقع به علت کثرت بیماران ،تخت های اضافى در راهرو وجود دارد و ارائه خدمت به هموطنان با تمام کمبودها و تلاش ها ادامه دارد.

حسنى عنوان كرد: تلاشهای زیادی برای اصلاح وضعیت این بیمارستان صورت گرفته اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدواريم در اسرع وقت مرتفع شود. 

پذيرش بيمار در راهروهاى بيمارستان كوثر اروميه/ارائه خدمات با تمام كمبودها ادامه دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزود: اكنون توسعه بلوک زایمانی، احداث بیمارستان جدید در محل ساختمان نیمه کاره تحویلی از استانداری، خرید و اسقرار بیمارستان موبایل از طریق هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت در دستور کار است. 

وي يادآور شد: البته اقدامات دیگری هم برای برون رفت از مشکلات فعلی انجام شده است. از جمله با پیگیری ها و تفاهمات صورت گرفته بیمارستان های ارتش و سپاه و یک بیمارستان خصوصی زایمان طبیعی را رایگان کرده اند تا بتوانند خدمات مناسبی را در این زمینه ارائه کنند. 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار