گاف رودی جولیانی: در زمان ریاست جمهوری بوش، سابقه حمله تروریستی در آمریکا نداشتیم

رودی جولیانی در اظهار نظری اعلام کرد حملات تروریستی در آمریکا با روی کار آمدن اوباما آغاز شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک، روز دوشنبه ضمن حمایت از طرح ها و سیاست های ترامپ درخصوص امنیت ملی اظهار کرد در طول 8 سال پیش از روی کار آمدن اوباما، هیچ حمله تروریستی در آمریکا به وقوع نپیوسته بود.

جولیانی، که شهردار وقت نیویورک در زمان حمله تروریستی 11 سپتامبر بود، در اشتباهی فاحش به حمله تروریستی به برج های دوقلوی آمریکا در 11 سپتامبر 2001 در زمان ریاست جمهوری جرج بوش هیچ اشاره ای نکرد. 

جولیانی در اظهاراتی گفت: «پیش از اینکه اوباما روی کار بیاید، در دوره 8 ساله ریاست جمهوری جرج بوش هیچ نمونه ای از حملات تروریستی در آمریکا وجود نداشت. تمامی این حملات با روی کار آمدن کلینتون و اوباما آغاز شد.»

این اظهارات عجیب، که به سرعت مورد طنز و تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت، از زبان جولیانی بعید بود. او همواره در سخنانش به عزم و اراده نیویورکی ها برای بازگرداندن وضع عادی به شهر در زمان حمله 11 سپتامبر اشاره می کرد.

حتی پیش از این، «جو بایدن» درخصوص اشاره همیشگی جولیانی به حمله 11 سپتامبر در سخنانش گفته بود: «سخنان جولیانی از سه بخش تشکیل شده است: اسم، فعل، 11 سپتامبر!»
جالب اینجاست که پیش از این اظهار نظر، وی در سخنانش به حمله 11 سپتامبر اشاره هایی کرده بود: «به یاد آوریم ما آغازگر این جنگ نبودیم. ما خواهان جنگ نیستیم. آنها این جنگ را با حمله به برج های دوقلو در سال 2001 آغاز کردند.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار