کرمان؛

خیمه اداره اطلاعات استان روی سرقاچاقچیان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از کشف 768کیلوگرم از انواع مواد مخدر توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان در شهر کرمان خبر داد.

دستگیری اعضای باند باانواع موادمخدر درکرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به پیگیری های به عمل امده توسط مامورین اداره کل اطلاعات در راستای شناسایی و ضربه به باندهای قاچاق موادمخدر در شهر کرمان یکی از محل های دپو در شهر کرمان شناسایی گردد.

وی افزود: یکشنبه 24مرداد ماه محل دپو یکی از باندهای کلان قاچاق مواد مخدر در شهر کرمان شناسایی و با اقدامات عملیاتی محموله مواد مخدر به وزن 768 کیلوگرم از انواع مختلف کشف گردید.

سالاری بیان داشت: در این عملیات میزان 290کیلو تریاک 276کیلوگرم هروئین51کیلوگرم مرفین144کیلوگرم حشیش و5کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و توقیف گردید.

وی با بیان اینکه یک نفر از اعضا اصلی باند دستگیر شده است،گفت:طی بررسی های بعمل امده محموله مذکور توسط یک باند مسلح به شهر کرمان منتقل و قرار بود در فرصت مناسب به استان های مرکزی کشور منتقل گردد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار