کرمان؛

بی احتیاطی راننده پژو دو كشته برجای گذاشت

جانشین فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب گفت: برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت و پژو 405 دو كشته بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ اکبر رضوی نشاط افزود: برابر اعلام فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین پژو پارس، موتورسیکلت و پژو 405 در محور فرعی روستای "میثمیه میانچیل" بلافاصله ماموران پلیس راه جنوب به محل حادثه اعزام شدند.

ویخاطر نشان کرد:ماموران پس از حضور در صحنه به کمک عوامل امدادی راننده و راكب موتورسیكلت را به مراکز درمانی انتقال دادند و بررسی صحنه تصادف را آغاز كردند.

جانشین قرارگاه پلیس راه جنوب با اشاره به این که مجروحان این حادثه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت كردند،گفت: در بررسی های به عمل آمده از صحنه توسط کارشناسان پلیسراه مشخص شد راننده خودرو پژو پارس به علت سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ باعث این حادثه دلخراش شده است.

وی در پایان با اشاره به دوطرفه بودن محورهای روستایی جنوب استان، تاکید كرد: به دلیل پایین بودن استاندارهای ایمنی در جاده های روستایی، بی توجهی و بی دقتی رانندگان می تواند منجر به وقوع حوادث غیر قابل جبران شود، بنابراین رعایت سرعت مطمئنه و توجه كردن به جلو بسیار با اهمیت است و در تمامی مسیرها راکب و ترك نشین موتورسیکلت از كلاه ایمنی استفاده كنند تا از این گونه حوادث دلخراش جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بی احتیاطی ، کشته ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار